قابلیت های مخفی و ترفند های گوشی شیائومی

ترفندهای گوشی شیائومی:

دانستن قابلیت و ترفند های گوشی شیائومی برای کسانی که می‌خواهند بیشترین استفاده را از گوشی خود ببرند، خیلی مهم است. برای دسترسی به تنظیمات گوشی xiaomi، روش‌هایی وجود دارد که مربوط به بخش‌های مختلف گوشی در تنظیمات آن می‌شود.

اگر از کاربران گوشی های شیائومی هستید، در ادامه همراه باشید تا شما را با ترفندهای گوشی شیائومی آشنا کنیم.

ضبط تمامی تماس ها

در ابتدا برنامه تلفن گوشی را باز کنید و بر روی سه نقطه گوشه پایین سمت راست را بزنید و گزینه ضبط تماس را انتخاب کنید. حال در اینجا اعلان ضبط تماس و«ضبط تماس به صورت خودکار را فعال کنید. ضمن اینکه می توانید تنها چند شماره را برای ضبط انتخاب کنید، که برای این کار گزینه Selected Numbers و سپس لیست سفارشی را انتخاب کنید. حال با گزینه Add Numbers شماره های مورد نظر را از لیست انتخاب کنید.

کشوی برنامه را فعال کنید

وقتی برای اولین بار گوشی شیائومی می‌گیرید، شاید گاهی سیستم عامل آن مانند سیستم عامل آیفون برای کاربران اندروید به نظر برسد. شاید دلیلش این باشد که کشوی برنامه (App Drawer) پنهان است. به عنوان یکی از ترفند های گوشی شیائومی به راحتی می‌توانید با استفاده از تنظیمات صفحه نمایش گوشی xiaomi آن را روشن کنید. برای فعال کردن آن در MIUI 11 مراحل زیر را دنبال کنید:

  • انگشت خود را چند ثانیه روی صفحه نمایش نگه دارید.
  • وارد Settings شده و سپس به قسمت More بروید.
  • سپس With app drawer را از تنظیمات Home screen گوشی xiaomi انتخاب کنید.

قابلیت های مخفی گوشی شیائومی

گرفتن اسکرین شات های طولانی و تمام صفحه

یکی از ترفندهای گوشی شیائومی ، اسکرین شات های طولانی و تمام صفحه است. در این ترفند ابتدا به صفحه مورد نظر خود بروید و بر روی اسکرین شات که در بالای صفحه نمایش قرار دارد ضربه بزنید، سپس گزینه پیمایش را انتخاب کنید. در این حالت گوشی شروع به اسکرین شات می کند، و تا زمانی که صفحه تمام شود یا شما آن را متوقف کنید ادامه میابد. هدف از این ترفند این است که کمی بیشتر از آنچه نیاز دارید اسکرین شات بگیرید. برنامه ‌های جانبی نظیر Stich & Share نیز برای اسکرین شات بلند کاربردی است.

دنیایی از تم ها در انتظار شما است

یکی از ترفندهای گوشی شیائومی امکان شخصی‌سازی کردن گوشی هوشمند خود بدون نیاز به اپلیکیشن‌های خارجی است، البته در MIUI 12 به اپلیکیشن Theme Editor نیاز خواهید داشت. اما برای تغییر تم در نسخه‌های قدیمی‌تر گوشی‌های شیائومی، می‌توانید وارد قسمت Themes در Home شوید و تم‌های جدید را دانلود کنید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که کل تم را برای گوشی فعال کنید یا فقط بخش‌هایی از آن را برای گوشی خود استفاده کنید.

به علاوه با رفتن به قسمت Display در تنظیمات گوشی xiaomi (Settings) به عنوان یکی از امکانات گوشی شیائومی می‌توانید ویژگی‌های مختلفی را شخصی‌سازی کنید:

  • حالت مطالعه: این حالت (Reading mode)، برای جلوگیری از خستگی چشم، نور آبی نمایشگر را کاهش می‌دهد. می‌توانید این قابلیت شیائومی را در زمان‌های بخصوصی خاموش یا روشن کنید.
  • بخش Colors and Contrasts: در این قسمت می‌توانید دمای سفیدی و شدت اشباع رنگ را تغییر دهید.
  • حالت همیشه روشن (Always-on): با فعال کردن این ویژگی، آیکون‌های نوتیفیکیشن، تاریخ و زمان را وقتی نمایشگر «Off» است، خواهید دید. اگر گوشی شما بخصوص نمایشگر AMOLED دارد، این قابلیت کاربردی است.
  • فونت‌های سیستم: همچنین می‌توانید اندازه و نوع فونت را در این بخش شخصی‌سازی کنید.
  • دو بار لمس برای روشن کردن نمایشگر: برای استفاده از این قابلیت به عنوان یکی از ترفند های گوشی شیائومی، می‌توانید قابلیت Dual Touch را برای روشن کردن نمایشگر با دو بار لمس، به جای فشردن دکمه پاور، فعال کنید.
  • قابلیت Raise to wake: این ویژگی در آیفون اپل نیز وجود دارد و به عنوان یکی دیگر از قابلیت های مخفی گوشی شیائومی با فعال کردن آن، هر موقع گوشی را بردارید، نمایشگر فعال می‌شود.

برنامه ها را قفل کنید

وجود یک برنامه برای قفل یا مخفی کردن، از قابلیت های کاربردی در گوشی های شیائومی است که هر کاربری به آن نیاز دارد. برای این کار ابتدا از طریق منوی Settings به تنظیمات گوشی وارد شوید و با انتخاب گزینه Apps و سپس App lock وارد صفحه App lock شوید. در این صفحه گزینه Turn On را روشن کرده و حالت های قفل را که شامل پین، رمز و الگو است را انتخاب کنید. حال در این مرحله میتوانید اکانت شیائومی خود را برای بازیابی پسوورد انتخاب کنید. پس طی این مراحل لیست برنامه ها در دو بخش نمایش داده خواهند شد که در بخش App lock برنامه های مورد نظر قفل شده و در بخش Hidden Apps مخفی میشوند.

نوار وضعیت پر از اطلاعات مفید است

نرم‌افزار MIUI دارای ویژگی‌های بخصوصی است که به شما اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری را در نوار وضعیت نشان بدهید (نواری که براساس برنامه‌ها، در بالای نمایشگر رنگ عوض می‌کند). برای انجام این کار یکی از راز های گوشی شیائومی و همچنین مهمترین ترفند گوشی های شیائومی، به قسمت Settings و سپس Notifications و بعد نوار وضعیت (Status bar) بروید. در این قسمت می‌توانید موارد زیر را شخصی‌سازی کنید:

مهمترین ترفند گوشی های شیائومی

  • فولدرهای نوتیفیکیشن: نرم‌افزار MIUI، نوتیفیکیشن‌هایی را که بی‌اهمیت گزارش می‌دهید، در یک پوشه (Folder) جداگانه دسته‌بندی می‌کند.
  • سرعت اتصال را مشاهده کنید: برای دیدن سرعت اتصال اینترنت سیم کارت یا وای فای می‌توانید به این قسمت اضافه کنید.
  • نام اپراتور را تغییر دهید: شاید تمایل داشته باشید نام سیم کارت اول را برای مثال «خصوصی» و سیم کارت دوم را «کاری» انتخاب کنید. در این قسمت به عنوان یکی از ترفند های جالب برای گوشی شیائومی می‌توانید نام اپراتور سیم کارت خود را تغییر دهید.
  • نشانگر باتری: میزان شارژ باتری باقی مانده می‌تواند به صورت تصویری (گرافیکی) یا به شکل درصد نمایش داده شود و در این قسمت می‌توانید آن را تغییر دهید.

قابلیت Ball Quick را فعال کنید

آموزش فعال کردن دکمه های شناور و قابلیت کار با یک دست در گوشی های شیائومی

گاهی بر اثر یک اتفاق یا رخداد ممکن است لمس دکمه های گوشی شیائومی به خوبی عمل نکند که موجب آزار کاربران می شود. برای حل این مشکل فعال سازی منو شناور پیشنهاد میشود. برای فعال سازی دکمه شناور ابتدا با استفاده از آیکون Settings وارد تنظیمات گوشی شده و سپس بر روی گزینه Additional Settings بزنید. در این بخش با انتخاب Quick ball و فعال سازی آن میتوانید از منوی شناور استفاده کنید، همچنین از بخش Select shortcuts برای تغییر گزینه های آن میتوانید استفاده کنید.

آموزش فعال کردن دکمه های شناور و قابلیت کار با یک دست در گوشی های شیائومی

 یک نسخه اپلیکیشن برای شما و نسخه دیگر برای کار

آیا اغلب مجبور هستید از چند حساب کاربری در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان یا اجتماعی استفاده کنید؟ بسیاری از اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام امکان تغییر سریع حساب کاربری را در اختیار شما قرار می‌دهند، اما همه اپلیکیشن‌ها از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. با این حال، با کمک این ترفند مهم گوشی شیائومی و همچنین مهمترین ترفند گوشی های شیائومی می‌توانید دو نسخه از هر اپلیکیشن داشته باشید.

برای انجام این کار وارد تنظیمات گوشی xiaomi (Settings) شده و قابلیت Dual App را که یکی از قابلیت های مخفی گوشی شیائومی و از ترفند های گوشی شیائومی بشمار می‌رود، پیدا کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید یک نسخه دیگر از اپلیکیشن مورد نظر خود برای مثال واتساپ داشته باشید و از دو حساب کاربری جداگانه به صورت همزمان استفاده کنید.

 ترفندهای دوربین گوشی های شیائومی

یکی از تکنیک های استفاده از دوربین در گوشی‌های ردمی شیائومی امکان دسترسی سریع به اپلیکیشن دوربین بدون نیاز به باز کردن قفل نمایشگر یا باز کردن خود اپلیکیشن است. با این ویژگی هیچ لحظه‌ای را برای عکاسی کردن از دست نمی‌دهید. برای استفاده از این قابلیت به عنوان یکی از ترفند های گوشی شیائومی به دو روش می‌توانید عمل کنید:

  • روش ۱: ویژگی Swipe screen را فعال کنید، می‌توانید تصویر قفل را لمس کنید تا اپلیکیشن دوربین اجرا شود.
  • روش ۲: وارد تنظیمات گوشی xiaomi (Settings) شده و سپس به قسمت Accessibility و بعد Buttons بروید.

فعال کردن دسترسی سریع به دوربین

برای انجام این کار مراحل Settings > Lock Screen & Password را به ترتیب انجام دهید و سپس گزینه Launch Camera را فعال کنید. برای امتحان صفحه نمایش گوشی را قفل کنید و دکمه کم کردن صدا را ۲ بار پشت سرهم فشار دهید و سریع وارد صفحه دوربین شوید.

گوشی را بچرخانید تا تماس ورودی بی صدا شود

یکی از ترفندهای گوشی شیائومی این است که میتوانید گوشی را بچرخانید تا تماس های ورودی به حالت بی صدا بروند. برای فعال کردن این ویژگی کافیست از منوی تنظیمات تماس‌ های ورودی گزینه Flip to silence ringer را فعال کنید.

 نکات باتری گوشی‌های شیائومی

حل مشکل باتری پوکو X3 پرو (POCO X3 Pro) - تکراتو

در تمام گوشی‌های هوشمند، تمام شدن شارژ باتری موضوع بسیار مهمی است. شاید مهمترین ترفند گوشی های شیائومی، همین قابلیت داخلی آن برای تنظیمات باتری گوشی باشد. به این ترتیب، برای دسترسی به تنظیمات حالت‌های مختلف باتری به عنوان یکی از ترفند های گوشی شیائومی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد قسمت Security و سپس Battery شوید.
  • اکنون به قسمت نمایه‌های باتری (Battery profiles) بروید.
  • یا ابتدا وارد تنظیمات گوشی xiaomi (Settings) و سپس به قسمت Additional settings و بعد Battery بروید.

در اینجا می‌توانید حالت‌های پیش فرض (Default)، Marathon و Sleep را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید گوشی را طوری تنظیم کنید که از درصد مشخصی به بعد، به صورت خودکار گوشی در حالت Battery saver قرار بگیرد. به عنوان مثال، در حالت Marathon وقتی شارژ باتری به ۱۵ درصد برسد، گوشی به حالت Battery saver می‌رود یا در حالت Sleep باتری بین ساعت ۱۰ شب تا ۶ صبح در حالت خواب قرار می‌گیرد و شارژ کمتری مصرف می‌شود.

تلویزیون و دستگاه های پخش را با Remote MI کنترل کنید

برای دسترسی به این قابلیت ابتدا باید برنامه Mi Remote Controller را نصب کنید تا گوشی اندرویدی شما به یک ریموت کنترل دستگاه‌های الکتریکی تبدیل شود تا در مواقعی که کنترل تلویزیون یا دستگاه پخش خراب شد یا باتری تمام کرد، از گوشی خود کنترل داشته باشید. کار‌ های مربوط به کنترل نظیر افزایش و کاهش صدا، تغییر کانال، تنظیمات نور، و … با برنامه Remote MI به راحتی قابل انجام است.

فایل های اضافه را با برنامه Clean Deep پاک کنید

تقریبا در گوشی همه افراد تعداد زیادی فایل و اپلیکیشن وجود دارد که تنها یک بار مورد استفاده قرار می گیرد که با پاک کردن آن ها می توانید فضای بسیار زیادی از گوشی خود را آزاد کنید، که از طریق مسیر Security » Cleaner » Deep Clean میتونید اقدام کنید.

فایل های اضافه را با برنامه Clean Deep پاک کنید

گوشی را تکان دهید تا آیکونهای روی صفحه خانه (Home) را تغییر دهید

یکی از جذاب ‌ترین ترفندهای گوشی شیائومیاین است که می ‌توانید با تکان دادن گوشی، آیکون‌ ها را مرتب کنید. کافیست به فضای خالی روی Home ضربه بزنید و نگه دارید و سپس گوشی را تکان دهید

ساختن فضای دوم در گوشی شیائومی

فضای دوم گوشی شیائومی به شما این امکان را می‌دهد که یک فضای دوم برای ذخیره تصاویر، فایل‌ها و اپلیکیشن‌های شخصی بسازید. به این ترتیب، برای استفاده از قابلیت فضای دوم گوشی شیائومی به عنوان یکی از قابلیت های مخفی گوشی شیائومی و همچنین مهمترین ترفند گوشی های شیائومی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی xiaomi (Settings) شده و سپس به قسمت System & Device رفته و گزینه Second Space را انتخاب کنید.
  • اکنون به صورت خودکار یک حساب کاربری Second Space ساخته خواهد شد. گزینه Set را انتخاب کنید.
  • گزینه «Set Second Space Password» را انتخاب کنید.
  • اکنون وقتی پسورد یا رمز عبور را تنظیم کردید، گزینه «Next» را انتخاب کنید.
  • اکنون می‌توانید تصاویر، فایل‌ها یا ویدیوها را از فضای اول (First Space) به فضای دوم (Second Space)، منتقل کنید. اکنون گزینه Next را انتخاب کنید.
  • حالا از شما درخواست می‌شود که اپلیکیشن‌ها را از First Space به Second Space یعنی از فضای اول به دوم منتقل کنید.
  • وقتی این کار انجام شد، گزینه OK را بزنید.

اکنون می‌توانید از فضای دوم گوشی شیائومی خود استفاده کنید.

از حسگر اثر انگشت برای گرفتن سلفی استفاده کنید ترفندهای گوشی شیائومی

با نصب برنامه Dactyl – Fingerprint Camera میتوانید از اسکنر اثر انگشت به عنوان شاتر عکس استفاده کنید. در صفحه اصلی این برنامه مجموعه دوربین‌ هایی که توسط این برنامه پشتیبانی شده را نمایش می دهد که با انتخاب دوربین گوشی خود وارد قسمت دوربین گوشی خود شوید. در این جا با یک صفحه‌ سیاه روبرو خواهید شد که برای اجازه‌ دسترسی برای عکسبرداری، باید انگشت خود را روی حسگر اثر انگشت قرار دهید.

روشن شدن فلش دوربین هنگام دریافت تماس های ورودی

هشدار نور فلش در حین دریافت تماس های ورودی و پیامک می تواند در محیط های شلوغ برای اطلاع از تماس ها یک روش جذاب و خلاقانه باشد. برای فعال سازی این هشدار ابتدا وارد منوی Setting و سپس وارد System app settings شوید و با کلیک بر روی Call settings گزینه Incoming call settings را انتخاب کنید. در اینجا گزینه Flash when ringing را روشن کنید تا این قابلیت برای شما فعال شود.

رنگ چراغ اعلان ها را تغییر دهید

با توجه به این که رنگ اعلان ها به صورت پیش فرض تعریف شده، اما می توان آن را شخصی سازی کرد. برای انجام این کار ابتدا وارد منوی Settings شوید و گزینه Sound & Notifications را انتخاب کنید و گزینه‌ ای که عبارت LED Notification یا Pulse Notification Light را به همراه دارد را جستجو کنید. سپس این گزینه را فعال کنید تا قابلیت چشمک زدن چراغ LED دستگاه فعال شود. سپس نوبت شخصی سازی و تغییر رنگ چراغ LED نوتیفیکیشن های مختلف است. حال برای شخصی سازی و تغییر رنگ چراغ اعلان ها از اپلیکیشنی تحت عنوان Light Manager باید استفاده ‌کنید. می توانید این برنامه کاربردی را از گوگل پلی استور دانلود کنید.

رنگ چراغ اعلان ها را تغییر دهید

 پنهان کردن تصاویر در گالری گوشی شیائومی

به عنوان یکی از ترفندهای گوشی شیائومی در تنظیمات گالری شیائومی می‌توانید تصاویر را در گالری مخفی کنید و بعد از حالت مخفی در بیاورید. برای استفاده از این قابلیت به عنوان یکی از برنامه های مخفی شیائومی مراحل زیر را دنبال کنید:

  • در گالری، وارد یک آلبوم شده و یک یا دو تصویر را انتخاب کنید.
  • سپس گزینه Add to album و گزینه Private album را انتخاب کنید.
  • در این قسمت باید Cloud شیائومی را فعال کنید.
  • سپس باید از حساب کاربری شیائومی خود استفاده کرده و وارد آن شویم.
  • همچنین می‌توانید با انتخاب یک پسورد یا رمز از دسترسی شخص دیگری به آلبوم پنهان شده جلوگیری کنید.
  • سپس برای باز کردن پوشه خصوصی لازم است که وارد گالری و سپس آلبوم‌ها شوید و صفحه را پایین بکشید. اکنون رمز عبور از شما خواسته می‌شود و بعد به تصاویر یا ویدیوها دسترسی پیدا می‌کنید.

دکمه های ناوبری را هنگام بازی کردن غیر فعال کنید ترفندهای گوشی شیائومی

یکی از مواردی که گیمرها را در حین بازی کلافه می کند، لمس صفحه نمایش و پاسخ در بدترین زمان ممکن در حین بازی است. برای حل این مشکل می توانید منوی کشویی بالای نمایشگر را باز کنید و بر روی گزینه Buttons بزنید و آن را فعال یا غیر فعال کنید.

 تنظیم حساسیت تاچ گوشی شیائومی

یکی دیگر از ترفندهای گوشی شیائومی و شاید مهمترین ترفند گوشی های شیائومی، قابلیت تنظیم میزان حساسیت تاچ گوشی است. برای کاهش یا افزایش حساسیت تاچ گوشی شیائومی می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گزینه Settings یا Additional Settings را انتخاب کنید.
  • وارد Language and Input شوید.
  • به پایین این تنظیمات گوشی xiaomi رفته و گزینه «Pointer speed» را انتخاب کنید.
  • سرعت پیش فرض روی ۵۰ درصد است. می‌توانید این میزان را افزایش یا کاهش دهید
  • سپس OK را زده و از نتایج آن استفاده کنید.

انیمیشن Fingerprint را تغییر دهید ترفندهای گوشی شیائومی

برای تغییر انیمیشن اثر انگشت گوشی شیائومی به عنوان یکی از ترفندهای گوشی شیائومی، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد Settings یا همان تنظیمات گوشی شوید.
  • سپس به منوی Lock Screen & Password بروید.
  • در زیر منوی Lock Screen & Password وارد Manage Fingerprints شوید.
  • اکنون گزینه «Fingerprint Animation» را لمس کنید.
  • حالا انیمیشن مورد نظر خود را انتخاب کنید.

نحوه تماشای ویدیوهای یوتیوب با صفحه قفل

برای اینکه شما مجبور به اشتراک در YouTube Premium خود شوید، گوگل عمداً از تماشای ویدیوها در پس‌زمینه یا با فعال بودن صفحه قفل در تلفن هوشمند Android شما جلوگیری می‌کند. راهنماها و آموزش های زیادی به صورت آنلاین برای رفع این شکل از باج گیری دیجیتال وجود دارد، اما MIUI یک راه حل جزئی و عمدتاً بومی ارائه می‌دهد. با استفاده از ترفندهای گوشی شیائومی و منوی جعبه ابزار ویدئو، می‌توانید ویدیوها را در حالی که گوشی هوشمندتان قفل است راه اندازی کنید و پخش متوقف نمی‌شود!

  • برای فعال سازی این ترفند گوشی شیائومی، به تنظیمات بروید.
  • به Special features بروید.
  • به Video Toolbox رفته و این ویژگی را فعال کنید.
  • در جعبه ابزار ویدیو، به مدیریت برنامه‌های ویدیویی بروید و نوار لغزنده YouTube را فعال کنید.
  • برنامه YouTube را باز کنید، ویدیوی خود را راه اندازی کنید، نوار نیمه شفاف سمت چپ یا راست صفحه را فشار دهید (بسته به انتخاب شما).
  • در منوی Video Toolbox، در خط اول یک بار به سمت چپ بکشید.
  • گزینه Play Video sound with the screen turned off را فشار دهید.

قابلیت های گوشی شیائومی

نحوه فعال کردن شمارنده FPS

گیمرهای واقعی می‌دانند که نرخ FPS مهم است و بخشی جدایی ناپذیر از تجربه بازی است.

  • گزینه‌های Developer را فعال کنید (۷ بار روی نسخه MIUI در صفحه درباره تلفن را فشار دهید).
  • به تنظیمات و سپس تنظیمات اضافی بروید.
  • به گزینه Developer Options بروید.
  • به قسمت مانیتورینگ بروید.
  • در بخش مانیتورینگ، Power monitor را انتخاب کنید.
  • در قسمت Frame Rate Monitor Tools، Start را انتخاب کنید.

اطلاعاتی که به صورت بلادرنگ در سمت چپ بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شوند، با نمایش برنامه همپوشانی دارند. برای جلوگیری از آزار شما، می‌توانید پنجره را کوچک کنید، حرکت دهید یا به سادگی ببندید. این شمارنده با کانتر ارائه شده توسط گوگل و در گزینه‌های توسعه دهنده نیز متفاوت است.

نحوه فعال کردن Super Wallpapers ترفندهای گوشی شیائومی

این قابلیتی است که با انتشار MIUI 12 موج‌های زیادی را ایجاد کرد، اما در سال ۲۰۲۲ دیگر چیز جدیدی نیست. Super Wallpaperها تصاویر پس زمینه متحرک شیائومی هستند. آنها دارای موضوعات مرتبط با طبیعت و نجوم هستند، مانند مناظر دیدنی مریخ. و هنگامی که قفل گوشی هوشمند شیائومی خود را باز می‌کنید، تصویر زمینه با جلوه بزرگنمایی عظیم تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

  • به تنظیمات بروید.
  • به تصویر زمینه بروید.
  • Super Wallpapers را انتخاب کنید.

این قابلیت به صورت پیش فرض در تمامی گوشی‌های هوشمند شیائومی موجود نیست. به نظر می‌رسد سازنده آن را برای گوشی‌های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو مجهز به SoCهای به اندازه کافی قدرتمند رزرو کرده است.

 کدهای گوشی شیائومی

یکی دیگر از ترفند های گوشی شیائومی استفاده از کدهای مخفی است که با شماره‌گیری آن‌ها می‌توانید به اطلاعات گوشی خود دست پیدا کنید. تعدادی از این کدهای مخفی گوشی شیائومی عبارتند از:

  • دسترسی به شماره منحصر به فرد هر گوشی شیائومی: #۰۶#*
  • نمایش اطلاعات گوشی (باتری، وای فای و سایر اطلاعات): *#*#۴۶۳۶#*#*
  • نمایش اطلاعات رفع مشکلات ایمیل: *#*#۳۶۲۴۵#*#*
  • برای تست کردن سخت‌افزار (نسخه، بلوتوث، باتری، او تی جی و اسپیکرها): *#*#۶۴۶۶۳#*#*
  • بازگشت به تنظیمات کارخانه: *#*#۷۷۸۰#*#*
  • برای دسترسی به مک آدرس وای فای: *#*#۲۳۲۳۳۸#*#*