بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی ؛ از ۷ تا ۳۵ میلیون تومان

گوشی گیمینگ شیائومی در بازار کم نیست، با توجه به اینکه شیائومی یکی از برندهای پرطرفدار بین جوانانست که مدل‌های قدرتمندی را وارد بازار می‌کند، یکی از سوالاتی که اکثر گیمرها و علاقه‌مندان بازی می‌پرسند اینست که بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی کدام مدل‌هاست؟هرچند که شیائومی در تولید گوشی‌های قاتل پرچم‌دار که برای گیمینگ هم مناسب هستند، تبحر دارد؛ اما به‌خوبی می‌داند که یک گوشی با داشتن پردازنده‌ی سریع، نمایشگر عالی و اسپیکرهای توانمند تبدیل به گوشی گیمینگی که سلیقه‌ی گیمرها است نمی‌شود. به‌همین خاطر شیائومی برخلاف دو تولیدکننده‌ی بزرگ موبایل، یعنی اپل و سامسونگ، توجه ویژه‌ای به طراحی و تولید گوشی گیمینگ دارد.

پوکو M5 شیائومی

تراشه Helio G99 مدیاتک، نمایشگر ۶٫۵۸ اینچ ۹۰ هرتز FHD+ و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات از ویژگی‌های مهم گوشی «پوکو M5 شیائومی» است که آن‌را کم‌وبیش مناسب بازی در بازه‌ی قیمت حدود ۸ میلیون تومان می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی اقتصادی می‌توان به عرضه با اندروید ۱۲، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، پشتیبانی از درگاه کارت حافظه اختصاصی و بهره‌مندی از چهار تا حداکثر ۶ گیگابایت رم اشاره کرد.

گفتنی است که نسخه‌ی چهار گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پوکو M5 را حدود ۷ میلیون و هشتصد هزار تومان می‌توان خرید و برای تهیه نسخه‌ی مجهزبه ۶ گیگابایت رم چیزی حدود ۸٫۵ میلیون تومان باید هزینه کرد.

بررسی شیائومی پوکو M5

Xiaomi Black Shark 5 Pro

عملکرد بازی در این گوشی غیرقابل توصیف است. پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 در کنار ۸ تا ۱۶ گیگابایت حافظه رم سریع بهترین پردازنده در اسنپدراگون محسوب می‌شود.بهترین گوشی شیائومی برای گیم از یک نمایشگر۶.۶۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد.از دیگر ویژگی‌های مرتبط با این گوشی شیائومی مخصوص گیم می‌توان به باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد که در عرض ۱۵ دقیقه آن را فول شارژ می‌‍کند؛ بعلاوه این مدل ماشه بازی پاپ آپ و همچنین رابط کاربری اختصاصی برای گیمرها نیز دارد. علاوه بر این‌ها، یک فنآوری خنک‌کننده مایع که از آسیب شدید گوشی در اثر گرما جلوگیری می‌کند نیز از ویژگی‌های اصلی این مدل است.همان طور که گفتیم، این گوشی شیائومی گیمینگ بهترین گوشی هوشمند مخصوص بازی شیائومی در سال ۲۰۲۲ است و بهترین گوشی که می‌تواند بازی پابجی موبایل را در فوق‌العاده‌ترین حالت ممکن اجرا کند. این مدل از بلک شارک برای گیمرهای مدرن ساخته شده است و تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های لازم را برای یک تجربه بازی موبایل به شکلی خارق‌العاده‌ای در خود جای داده است.

قیمت گوشی بلک شارک 5 پرو شیائومی | Xiaomi Black Shark 5 Pro - زومیت

ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی

«ردمی نوت ۱۰ پرو شیائومی» از ویژگی‌هایی مانند تراشه Snapdragon 732G، نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ AMOLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، بلندگوهای استریو و باتری ۵٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه شارژ سریع ۳۳ وات بهره می‌برد.

تراشه میان‌رده کوالکام موجود در بطن این دستگاه، برای اجرای اکثر بازی‌های موبایل با تنظیمات گرافیک متوسط یا بالا و نرخ فریم پایدار حدوداً ۵۰ کار دشواری پیش رو نخواهد داشت. نسخه ۶ گیگابایت رم به‌همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ردمی نوت ۱۰ پرو حدود هشت تا ۹ میلیون تومان قیمت دارد و برای خرید نسخه‌ی رم۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت آن به چیزی بیش‌از ۱۱ میلیون تومان پول نیاز دارید.

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو 8/128 | Redmi Note 10 Pro -  شیائومی کالا

Xiaomi 13 Ultra

شیائومی ۱۳ اولترا در بطن خود از تراشه Snapdragon 8 Gen2 استفاده کرده که در حال حاضر قوی‌ترین چیپست اندرویدی‌ها محسوب می‌شود و تا چندین سال به راحتی می‌توانید با آن بازی‌ها را با بالاترین گرافیک و کیفیت اجرا کنید. نمایشگر بزرگ و ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED این گوشی شیائومی گیمینگ به شما در تجربه بازی بهتر کمک می‌کند. این نمایشگر هر آنچه که نیاز داشته باشید را در خود جای داده و یکی از بهترین‌ صفحه نمایش‌های ساخته شده تا امروزست. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه فست شارژ ۹۰ واتی از دیگر دلایلیست که باید این مدل را بهترین گوشی گیم شیائومی دانست.

Xiaomi 13 Ultra: Benchmark für Smartphone-Fotografie? - teltarif.de News

شیائومی ۱۱ لایت ۵G NE

شیائومی ۱۱ لایت NE را پیش‌تر به‌عنوان یکی از سبک‌ترین و خوش‌دست‌ترین گوشی‌های بازار معرفی کرده بودیم؛ اما از میان‌رده شیائومی باتوجه‌به تراشه‌ای که دارد حتی می‌توان به‌عنوان بهترین گوشی مناسب بازی شیائومی در حدود ۱۳ میلیون تومان نام برد.

تراشه Snapdragon 778G در عین بهینگی از قدرت مناسبی برای اجرای انواع بازی‌های موبایل بهره می‌برد. نمایشگر ۶٫۵۵ اینچ ۹۰ هرتز AMOLED، اسپیکرهای استریو، ۶ یا هشت گیگابایت رم و باتری ۴٬۲۵۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات از دیگر ویژگی‌های شیائومی ۱۱ لایت ان ای هستند؛ همچنین وزن بسیار کم این دستگاه، فشار کمتری را به دست و گردن کاربران در استفاده طولانی مدت وارد می‌کند.

گوشی Mi 11 Lite 5G NE شیائومی عرضه شد

گوشی گیمینگ Xiaomi Redmi Note 12 Pro 4G

ردمی نوت ۱۲ پرو ۴G یکی از بهترین گوشی های شیائومی برای گیم که با صرف قیمتی مناسب می‌توانید آن را خریداری کنید. این نسخه از تراشه خوب Snapdragon 732G استفاده می‌کند و نسبت به کلاس قیمتی خود ارزش خرید بالایی دارد. البته اگر اندکی بیشتر هزینه کنید می‌توانید به سراغ نسخه ۵G بروید که در ادامه نیم‌نگاهی به مشخصات آن خواهیم داشت.

چیپست دایمنسیتی ۱۰۸۰ در بطن این گوشی شیائومی گیمینگ جای گرفته که قدرت قابل‌توجهی برای اجرای انواع بازی‌ها دارد. نمایشگر OLED بسیار روشن این مدل هم از رفرش ریت تصویر ۱۲۰هرتزی پشتیبانی می‌کند که آن را تبدیل به یک گوشی مخصوص گیم شیائومی می‌کند. درست است قیمت آن نسبت به نسخه ۴G بالاترست، اما مشخصات بسیار بهتری را ارئه می‌دهد.

بررسی مشخصات گوشی Redmi Note 12 Pro 4G شیائومی - موبونیوز

پوکو F4 GT شیائومی

«پوکو F4 جی تی»، ارزان‌ترین گوشی گیمینگ شیائومی مجهز به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 محسوب می‌شود که البته ‌مشکلاتی درزمینه‌ی تولید گرمای بیش‌ازحد تجربه می‌کند.

پوکو با استفاده از نسخه‌ی سوم فناوری LiquidCool و تعبیه‌ی محفظه‌ی بخار دوگانه‌ای به بزرگی ۴٬۸۶۰ میلی‌مترمربع در داخل این گوشی، گرمای تولید‌شده‌ی تراشه پرچم‌دارش را تا حد زیادی مدیریت می‌کند. نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED، ماشه‌های بالاجهنده‌ی مخصوص بازی، چهار اسپیکر استریو JBL و باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپرساعت با شارژ سریع ۱۲۰ وات از دیگر ویژگی‌های گوشی گیمینگ پوکو هستند.

قیمت گوشی پوکو F4 GT شیائومی | Xiaomi Poco F4 GT - زومیت

گوشی گیمینگ Xiaomi Redmi K60 Pro

اگر دنبال بهترین گوشی شیائومی برای گیم هستید و تریگرهای فیزیکی و ظاهر گیمینگ برای شما اهمیتی ندارد و مشخصات و قیمت اولویت شماست؛ مدل جدید ردمی بهترین گزینه برای خرید است. امکاناتی که شیائومی K60 Pro در اختیارتان می‌گذارد با یک پرچمدار برابری می‌کند و سخت‌افزار آن به حدی قدرتمندست که حتی نیازی به استفاده از گیم توربو شیائومی ندارید و به روان‌ترین شکل می‌توانید با آن به بازی بپردازید.

شیائومی برای اجرای روان‌تر و بهتر بازی، نرخ‌نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی را برای نمایشگر این مدل در نظر گرفته و از سایر قابلیت‌های آن نیز می‌توان به پشتیبانی از HDR10+ و پیک روشنایی عالی ۱۴۰۰ نیتی اشاره کرد. بهره‌مندی از تراشه‌ی پردازنده عالی Snapdragon 8 Gen 2 نیز مهم‌ترین فاکتوریست که در عملکرد فوق‌العاده‌ی این گوشی گیم شیائومی مؤثرست و به آن کمک کرده تا از بنچمارک آنتوتو امتیازی بالای یک میلیون را کسب کند تا در بین میان‌رده‌ها حسابی خودنمایی کند.

قیمت و خرید گوشی شیائومی ردمی K60 Pro شیائومی Redmi K60 Pro

گوشی گیمینگ شیائومی ۱۲ پرو

«شیائومی ۱۲ پرو» با مشخصاتی مانند نمایشگر ۶٫۷۳ اینچ ۱۲۰ هرتز LTPO AMOLED، تراشه Snapdragon 8 نسل یک و باتری ۴٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع ۱۲۰ وات یک گزینه‌ی مناسب برای بازی تا حدود ۳۰ میلیون تومان است.

این گوشی پرچم‌دار شیائومی از کیفیت ساخت بسیار رضایت‌بخش و دوربین‌های باکیفیتی نیز استفاده می‌کند که علاوه‌بر بازی‌کردن، برای انواع کاربری‌های دیگر نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. قیمت گوشی شیائومی ۱۲پرو در مدل مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی حدود ۲۸ میلیون تومان است.

بررسی شیائومی 12 پرو ؛ موشکافی امکانات و مشخصات پرچمدار شیائومی - تکراتو

Xiaomi Redmi K50 Gaming

تجربه بازی حرفه‌ای و ارزان، همان چیزیست که شیائومی با گوشی ردمی k50 گیمینگ به دنبال آنست. این مدل یک انتخاب عالی برای گیمرهای حرفه‌ای است، چراکه ارزان‌ترین گزینه در بین گوشی‌های فلگ شیپ‌کیلر گیم محور محسوب می‌شود. این گوشی گیمینگ ارزان مشخصات قابل‌توجهی از جمله نمایشگر ۱۲۰هرتزی، چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen1 و فست شارژ ۱۲۰ واتی دارد. این ویژگی‌ها در کنار یک سیستم خنک‌کننده خوب، آن را به یک گوشی شیائومی برای گیم تبدیل کرده است.

گرچه دوربین ویژگی مهمی برای گوشی های گیمینگ شیائومی نیست، اما این مدل در قسمت پشتی به دوربین سه‌گانه مجهزست که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلیست و عکس‌های باکیفیتی را ثبت می‌کند.

این گوشی جذاب که از ارزان‌ترین و بهترین گوشی شیائومی گیمینگ محسوب می‌شود مجهز به یک صفحه‌نمایش OLED با ابعاد ۶.۶۷ اینچ است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰هرتزی را ارائه می‌دهد و از فنآوری HDR10 + نیز پشتیبانی می‌کند. یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپری که می‌تواند با سرعت ۱۲۰ وات طی مدت ۱۷ دقیقه فول شارژ شود هم برای این گوشی شیائومی گیمینگ تعبیه شده، همچنین این مدل به بلندگوهای استریو نیز مجهزست.

بهترین قسمت در مورد این مدل اینست که مانند گوشی گیمینگ سامسونگ قیمت بالایی ندارد و با حداقل هزینه می‌توانید آن را خریداری کنید.

Mobile Xiaomi Redmi K50 Gaming 12/256GB – اوج رایانه