بهترین برنامه های رایگان و جالب آیفون

اپلیکیشن‌های رایگان آیفون

مسلما کمتر کسی دلش می‌خواهد که برای دریافت برنامه‌های مختلف، پول خرج کند آگاهی در مورد بهترین نرم افزار یا برنامه های رایگان برای ایفون همواره امری جذاب به شمار می‌آید.

اپلیکیشن‌های رایگان بسیاری، چه برای کاربران آیفون و چه برای کاربران گوشی‌های اندرویدی، وجود دارد که کاربر بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای قادر به دانلود، نصب و بهره‌مندی از ویژگی‌های آنان خواهد بود. در این میان، تا کنون کمتر کسی به معرفی برنامه های جذاب رایگان ایفون پرداخته است. دلیل این امر شاید تعداد کمتر کاربران گوشی‌های آیفون و یا رایج بودن پرداخت هزینه برای نصب و دانلود بسیاری از برنامه‌ها در سیستم عامل آی او اس باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون ۲۰۲۲ بپردازیم. این برنامه‌ها به صورت کاملا رایگان در اپل استور موجود و قابل دریافت هستند.

نرم افزار AllTrails

این برنامه همراه شما در پیاده‌روی، کوهنوردی و سایر فعالیت‌های اینچنینی خواهد بود و  بیش از ۱۰۰ مسیر مختلف در سراسر دنیا را شناسایی کرده است. کاربران می‌تواند از مکان‌هایی که به آن سفر می‌کنند، تصویر نیز تهیه کنند و آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارند.

"</p

نرم افزار Overcast

برنامه اورکست امکانات متعددی را از جمله، امکان بازپخش، ذخیره و دانلود انواع پادکست‌ها را برای کاربر خود مهیا می‌کند. علاوه بر این، هنگام انتشار قسمت جدید پادکست مورد علاقه کاربر، ضمن ارسال نوتیفیکیشن، انتشار قسمت جدید را به کاربر اطلاع خواهد داد. کاربران در د. حالت آنلاین و آفلاین می‌توانند به پادکست‌های مورد نظر خود گوش کنند. قابلیت پخش آنلاین برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌خواهند فضای حافظه گوشی خود را اشغال کنند، بسیار موثر و کاربردی است.

علاوه بر این امکانات، برنامه اورکست ویژگی‌های منحصر به فردی را نیز برای کنترل و تنظیم صدا، ارائه می‌دهد. از جمله ویژگی‌های جالب، تنظیم صدا در این برنامه، تنظیم هوشمند صدا است به نحوی که این برنامه به صورت اتوماتیک قسمت‌هایی از پادکست را که با صدای پایین پخش می‌شوند، بلندتر و قسمت‌هایی از پادکست را که با صدای بیش از حد بلند، پخش می‌شود، کمتر، پخش نماید. به عبارت دیگر، برنامه اورکست تمام صداهای پادکست را در محدوده شنوایی انسان متعادل می‌کند.

"</p

نرم افزار Khan Academy

اگر به دنبال یک برنامه برای یادگیری موضوعات مختلف علمی هستید، Khan Academy مناسب شما است. انواع و اقسام آموزش در این برنامه به رایگان وجود دارد و می‌توانید از برنامه نویسی تا هندسه را به کمک این برنامه یاد بگیرید.

 

"</p

برنامه LastPass

برنامه LastPass یکی از اپلیکیشن‌های رایگان آیفون برای مدیریت پسوردها و رمزهای عبور کاربر است. با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به نگرانی در مورد رمزهای عبور برنامه‌های مختلف و اکانت‌های گوناگون خود نباشید.

با ایجاد رمز عبور یا تاچ آیدی برای این برنامه به راجتی می‌توانید وارد آن شده و رمزهای مختلف خود را مدیریت کنید. علاوه بر این، برنامه LastPass قابلیت، ایجاد پسوردهایی با درجه امنیتی بالا را نیز دارد. با استفاده از این برنامه به راحتی می‌توانید جلوی هک شدن رمز عبور و ورود افراد غیر به اکانت‌های مختلف خود را بگیرید. با وارد شدن و ایجاد حساب کاربری در برنامه LastPass می‌توانید از تلاش افراد برای ورود به حساب‌های کاربری گوناگون خود مطلع شوید و با ایجاد یک پسورد امن‌تر، امنیت حساب‌های خود را افزایش دهید.

"</p

برنامه Sleep Cycle – Sleep Tracker

این برنامه به شما برای ردیابی خواب شما کمک می‌کند و باعث می‌شود که سلامتی جسم روان شما، آسیب نبیند. نکته‌ی جالب این جا است که برنامه هر زمانی که تشخیص دهد خواب برای شما کافی است، شما را با روشن کردن آلارم، از خواب بیدار می‌کند.

"</p

برنامه Google Photos اپلیکیشن‌های رایگان آیفون

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های رایگان آیفون برای ذخیره و مدیریت عکس‌ها به شمار می‌آید. هرچند که کمپانی‌های اپل و گوگل به نوعی رقیب جدی یکدیگر به شمار می‌آیند اما این موضوع، مانع کاربری فوق‌العاده برنامه Google Photos  برای کاربران آیفون نمی‌شود. این برنامه فوق‌العاده کاربردی برای ذخیره و مدیریت عکس‌ کاربران، استفاده می‌شود. اگر از جمله افرادی هستید که عکس‌های بی‌شماری، فضای گالری شما را اشغال کرده و باعث پر شدن حافظه داخلی تلفن همراهتان می‌شوند، استفاده از برنامه Google Photos  به شدت به شما توصیه می‌گردد.

"</p

برنامه  Good Arts & Culture

به کمک این برنامه، می‌توانید به بیش از دوهزار انستیتو هنری و موزه از ۸۰ کشور مختلف دسترسی داشته باشید و به مشاهده‌ی آثار آن‌ها بپردازید. اگر نمی‌خواهید برای رفتن به موزه‌ها خرج زیادی کنید، بهتر است که همین حالا به دانلود این برنامه بپردازید.

"</p

 نرم افزار Microsoft Office ؛ اپلیکیشن‌های رایگان آیفون

برنامه رایگان Microsoft Office برنامه‌ای جامع از تمام برنامه‌های Office شامل، Word، Excel و Powerpoint است. با یکبار دانلود کردن برنامه Microsoft Office به راحتی می‌توانید از تمام این نرم‌افزارها استفاده کنید. علاوه بر این، با دانلود این برنامه رایگان، دیگر مشکلی هنگام باز کردن ارائه‌ها و فایل‌های دریافتی در فرمت‌های گوناگون، نخواهید داشت. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند، فایل‌های مورد نظر خود را ویرایش کنند و یا نسبت به آرایش اطلاعات مورد نظر خود در پلتفرم‌های مختلف اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که شرط لازم برای استفاده از این برنامه، ایجاد حساب کاربری در مایکروسافت است. پس از ایجاد این حساب کاربری و ورود به آن، می‌توانید از امکانات این برنامه بهره‌مند شوید.

"</p

برنامه Too Good To Go

این برنامه با معرفی رستوران و فروشگاه‌هایی که مواد غذایی ارزان قیمت ارائه می‌دهند، به شما کمک می‌کند که در هزینه‌های خود، صرفه جویی کنید. امکان سفارش آنلاین نیز از تمامی فروشگاه‌های شناسایی شده، وجود دارد.

"</p

 

برنامه Amazon اپلیکیشن‌های رایگان آیفون

برنامه یا همان سایت معروف Amazon در ابتدا برای فروش اینترنتی کتاب، طراحی و ایجاد شده بود. به مرور و با افزایش فروش و محبوبیت این سایت، زمینه فروش آن از کتاب، به کالاهای بیشتری گسترش یافت. امروزه انواع کالاها، از جمله کالاهای مصرفی، سوپر مارکتی، لوازم الکترونیکی، لوزم خانگی و… در فروشگاه اینترنتی آمازون قابل خرید می‌باشد.

در راستای ایجاد محیطی برای آسان‌تر کردن خریدهای آنلاین، شرکت آمازون اقدام به طراحی برنامه‌ای مختص تلفن‌های همراه هوشمند، کرد. این برنامه محیطی ساده و قابل دسترس به همراه ظبقه‌بندی‌های مختلف کالا را در دسترس کاربران قرار داده تا به سهولت هرچه تمام‌تر، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. ویژگی جذاب این برنامه، حضور دستیار هوشمند آمازون یعنی ، الکسا، در اختیار کاربر است. با حضور الکسا، کاربران می‌توانند از طریق صدای خود، به الکسا دستور خرید محصول مورد نظر خود را داده و از لمس کردن تلفن همراه خود بکاهند.

معرفی بهترین برنامه های رایگان آیفون