گوشی گلکسی M22 معرفی شد
گوشی گلکسی M22 معرفی شد

پس از فاش شدن اطلاعات مختلف، گوشی گلکسی M22 بالاخره معرفی شد. گوشی گلکسی M22 سامسونگ از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی AMOLED بهره می‌برد که وضوح تصویر HD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بر اساس اطلاعات منتشر شده صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. روی این صفحه نمایش یک دوربین سلفی با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنیم که داخل یک ناچ قطره‌ای قرار گرفته است.

 

برای انتخاب گزینه مناسب و خرید گوشی های سامسونگ، قیمت گوشی سامسونگ را در سایت ما بررسی کنید.

 

 

دووربین گلکسی M22 سامسونگ

در پشت این گوشی هم چهار دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در کنار آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دو حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق قرار گرفته‌اند.

 

گلکسی M22

گوشی گلکسی M22 با تراشه Helio G80 شرکت مدیاتک راهی بازار می‌شود و با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد. این تراشه قبلا روی گوشی A22 هم قرار گرفته بود. به گفته سامسونگ این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ و رابط کاربری Core One راهی بازار خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات اشاره کنیم. گلکسی M22 از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا برخوردار است و NFC هم دارد. حسگر تشخیص اثر انگشت این گوشی هم روی با دکمه پاور ترکیب شده است.

این گوشی جدید سامسونگ در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی راهی بازار می‌شود و قیمت آن هم نزدیک به ۲۴۰ یورو خواهد بود.

 

گلکسی M22