با توقف تولید آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایتی، قیمت آیفون ۱۳ پرو ۵۱۲ گیگابایتی کاهش پیدا می‌کند‍‍‍!
با توقف تولید آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایتی، قیمت آیفون ۱۳ پرو ۵۱۲ گیگابایتی کاهش پیدا می‌کند‍‍‍!

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که امسال شاهد عرضه آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس با ۱ ترابایت حافظه داخلی خواهیم بود. همچنین گفته شده قیمت آیفون ۱۳پرو مکس با یک ترابایت حافظه داخلی نزدیک به ۲۱۷۸ دلار خواهد بود. باید به این موضوع اشاره کنیم که در حال حاضر ۵۱۲ گیگابایت بالاترین ظرفیت حافظه داخلی آیفون به حساب می‌آید و آیفون ۱۲ پرو مکس ۵۱۲ گیگابایتی هم با قیمت ۱۳۹۹ دلار در کشور آمریکا راهی بازار شده بود. همین مدل در کشور چین با قیمتی نزدیک به ۱۸۳۹ دلار در اختیار مردم قرار می‌گیرد. حالا شایعات جدید می‌گویند که امسال خبری از آیفون ۱۳پرو ۲۵۶ گیگابایتی نخواهد بود.

شایعات می‌گویند که آیفون ۱۳ در کشور چین قیمتی نزدیک به آیفون ۱۲ خواهد داشت و آیفون ۱۳ مینی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۵۰ دلار در چین و ۶۹۹ دلار در آمریکا عرضه می‌شود.

در این گزارش گفته شده که اپل امسال آیفون ۱۳پرو ۲۵۶ گیگابایتی راهی بازار نمی‌کند. گفته شه آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌هایی با ۱۲۸ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند.

آیفون ۱۲ پرو با ۵۱۲ گیگابایت در کشور چین با قیمت ۱۷۱۵ دلار عرضه می‌شود و به نظر می‌رسد اپل با حذف آیفون ۱۳ پرو ۲۵۶ گیگابایتی قیمت مدل ۵۱۲ گیگابایتی را کاهش داده است.

در این گزارش گفته شده که آیفون ۱۳پرو با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۶۲۲ دلار در چین عرضه می‌شود و قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم ۱۷۴۶ دلار خواهد بود.

شایعات می‌گویند که آیفون ۱۳ از ناچ کوچک‌تری استفاده می‌کند و دوربین بزرگ‌تری خواهد داشت. به احتمال زیاد آیفون ۱۳ باتری بزرگ‌تری خواهد داشت و از صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. البته این صفحه نمایش روی مدل‌های پرو قرار خواهد گرفت.