آیپد
آیا اپل می‌تواند فروش آیپد را در سال ۲۰۲۱ به ۶۰ میلیون دستگاه برساند؟

خیلی‌ها می‌گویند که بازار تبلت‌ مرده و اندازه صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند هر روز در حال بزرگ‌تر شدن هستند و به همین دلیل دیگر کسی به تبلت‌ فکر نمی‌کند. مخصوصات که شرکت‌هایی مانند سامسونگ محصولاتی مانند گلکسی زد فولد ۳ راهی بازار کرده‌اند که می‌توانند نقش گوشی هوشمند و تبلت را به خوبی ایفا کنند؛ اما شیوع ویروس کرونا و دورکار شدن بسیاری از کسب‌وکارها باعث شده که مردم به فکر خرید تبلت باشند. تبلت‌هایی که برای حضور در کلاس‌های آنلاین، بازی کردن و تماشای ویدئو مناسب خواهند بود. یکی از تبلت‌های محبوب بازار هم آیپد است که به نظرم می‌رسد اپل سعی کرده فروش آیپد در سال ۲۰۲۱ را افزایش دهد.

فروش آیپد در سال ۲۰۲۱

افزایش استقبال از تبلت اپل در سه ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۰ شرکت اپل شکل گرفت که بین ماه‌های آوریل تا ژوئن بود. از آن تاریخ به بعد فروش آیپد در هر سه ماهه سال مالی این شرکت افزایش پیدا کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که فروش تبلت اپل در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۲۱ شرکت اپل نسبت به سال گذشته ۷۹ درصد افزایش داشت. حالا شایعات می‌گویند که اپل قصد دارد یک تبلت ارزان قیمت را در ماه آینده راهی بازار کند که به واسطه آن می‌تواند فروش آیپد در سال ۲۰۲۱ را به ۶۰ میلیون دستگاه برساند.

شایعات می‌گویند که آیپد مینی ۲۰۲۱ با طراحی بسیار متفاوتی راهی بازار می‌شود و بعید نیست که ظاهر آن به ظاهر آیپد پرو ۲۰۲۱ نزدیک شود. احتمالا آیپد مینی ۲۰۲۱ صفحه نمایشی با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد داشت و قابل پشتی آن هم آلومینیومی خواهد بود. شاید حسگر تشخیص اثرانگشت هم با دکمه پاور ترکیب شود.

حالا باید ببینیم که اپل می‌تواند به فروش ۶۰ میلیون آیپد در سال ۲۰۲۱ برسد یا خیر. البته که عرضه تبلت اپل جدید قطعا به فروش این محصولان کمک زیادی خواهد کرد.

آخرین اخبار مربوط به محصولات اپل: