گوشی ردمی ۱۰ پرایم با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی‌شد

همان‌طور که از قبل مشخص شده بود، شرکت ردمی خودش را برای معرفی گوشی ردمی ۱۰ پرایم آماده می‌کرد. این گوشی امروز به صورت رسمی معرفی شد. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که گوشی Redmi 10 Prime در واقع مدل ریبرند شده گوشی رمی ۱۰ به‌حساب می‌آید و تنها تفاوت آن باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

 

برای خرید جدیدترین گوشی های شیائومی و مشاهده قیمت ها روی لینک کلیک کنید: گوشی شیائومی

 

مشخصات سخت فزاری ردمی ۱۰ پرایم

گوشی Redmi 10 Prime از یک صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی وضوح تصویر FHD+ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 پشتیبانی می‌کند. در کنار این دوربین یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد. دو دوربین با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی قرار گرفته‌اند که از برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق به کار می‌روند.

 

گوشی ردمی ۱۰ پرایم فردا راهی بازار می‌شود.

گوشی Redmi 10 Prime به تراشه Helio G88 مجهز شده و در مدل‌هایی با ۴ و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

همان‌طور که گفتیم باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی یکی از نقاط قوت این گوشی به حساب می‌آید. این باتری با یک شارژر سریع ۱۸ وات که داخل بسته‌بندی گوشی قرار گرفته شارژ می‌شود. همچنین مشخص شده که این گوشی از ویژگی شارژ معکوس هم برخوردار است و می‌تواند با سرعت ۹ وات دستگاه‌های دیگر را شارژ کند.

 

گوشی ردمی ۱۰ پرایم با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود.
گوشی ردمی ۱۰ پرایم با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شود.

از نظر نرم افزاری هم مشخص شده که ردمی ۱۰ پرایم با اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گوشی ردمی ۱۰ پرایم در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. فروش این گوشی هم از تاریخ ۱۵ شهریور ماه در سایت mi.com شروع می‌شود.