گلکسی M52 5G قوی‌ترین گوشی سری M سامسونگ خواهد بود
گلکسی M52 5G قوی‌ترین گوشی سری M سامسونگ خواهد بود

پس از شایعات و درز کردن اطلاعات مختلف، امروز مشخصات نهایی یکی از قوی‌ترین گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ فاش شد. این محصول که گوشی گلکسی M52 5G نام دارد با تراشه اسنپ‌دراگون ۷۷۸G در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. البته این اطلاعات توسط فردی به نام Ishan Agarwal منتشر شده است. او اطلاعات جالبی هم درباره سه دوربین پشت این گوشی و صفحه نمایش بزرگ آن منتشر کرده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

صفحه نمایش و دوربین های پشتی گوشی گلکسی M52 5G

گوشی گلکسی M52 5G از صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Super AMOLED با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد. دوربین سلفی هم به صورت حفره‌ای روی این صفحه نمایش دیده می‌شود که البته روی گوشه سمت راست قرار گرفته است. دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد.

اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی‌ سامسونگ در دو مدل راهی بازار می‌شود. هر دو مدل ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند، اما یک مدل ۶ گیگابایت رم و یک مدل ۸ گیگابایت رم دارد.

گلکسی M52 5G از دوربین اصلی با حسگر ۶۴ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. در کنار دوربین اصلی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 دیده می‌شود. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 هم در کنار این دوربین‌ها قرار گرفته است. دوربین چهارم هم از حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو برخوردار خواهد بود.

از نظر نرم افزاری هم مشخص شده که این گوشی با اندروید ۱۱ و رابط کاربری One UI 3.1 راهی بازار می‌شود. همچنین اپلیکیشن امنیتی Knox 3.7 هم روی ین گوشی قرار گرفته است. گوشی گلکسی M52 5G در ابعاد ۱۶۴ در ۷۵ در ۷ میلی‌متر ساخته شده و وزن آن هم به ۱۷۵ گرم می‌رسد.

به زودی باید شاهد معرفی این گوشی و مشخص شدن قیمت آن باشیم. برای اطلاع از زمان موجود شدن این گوشی و دیگر گوشی های جدید سامسونگ، قیمت گوشی سامسونگ را در سایت AGS کالا دنبال کنید.