مشخصات A54 و A34 سامسونگ

پس از فاش شدن اطلاعات مختلف، بالاخره دو گوشی A54 و A34 سامسونگ رسما معرفی شدند. این گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که طرفداران زیادی هم دارند، ویژگی‌های جذابی را پیش روی کاربران قرار می‌دهند.

مشخصات A54 سامسونگ

سامسونگ A54 و A34

مدل گلکسی A54 به پنل اولد ۶.۴ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی مجهز شده و تراشه بکار رفته در آن نیز از نوع اگزینوس ۱۳۸۰ SoC است.این گوشی سامسونگ و در مدلی راهی بازار می‌شود که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گوشی A54 به صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده و در کنار آن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته است. این گوشی از دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار است. گزارش‌های مختلف می‌گویند که این گوشی هوشمند به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی A54 | مشخصات سامسونگ گلکسی A54 و A34 لو رفت - دیجی پخش

مشخصات گوشی A34 سامسونگ

گوشی A34 سامسونگ به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این گوشی صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. این گوشی به دوربین اصلی با حسگر ۴۸ مگاپیکسل مجهز شده و دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو و دوربین تشخیص عمق هم دارد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند.

گوشی A34 سامسونگ به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع ۲۵ وات بهره می‌برد.

هر دو مدل به رابط کاربری OneUI 5.0 و اندروید ۱۳ مجهز شده‌اند. البته سامسونگ اعلام کرده که با توجه به انتشار رابط کاربری جدید OneUI 5.1، این احتمال وجود دارد که سامسونگ گلکسی A54 و A34 با این نسخه جدید وارد بازار شوند.

مشخصات احتمالی گلکسی A34 فاش شد | آقای تعمیرات موبایل

قیمت گوشی های جدید سری گلکسی A

Galaxy A34 در رنگ‌های لیمویی، گرافیتی، بنفش و نقره‌ای با قیمت ۳۹۰ یورو برای نسخه ۶/۱۲۸ گیگابایت راهی بازار خواهد شد. نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن هم با قیمت ۴۶۰ یورو به فروش خواهد رسید، اما در حراج اولیه ۴۰۹ یورو قیمت خواهد داشت.

Galaxy A54 در ۴ رنگ لیمویی، گرافیتی، بنفش و سفید و با قیمت ۴۹۰ یورو در نسخه پایه ۶/۱۲۸ راهی بازار می‌شود. نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایت آن هم در حراج اولیه ۴۹۰ یورو خواهد بود، اما پس از آن با قیمت ۵۴۰ یورو در بازار اروپا به فروش خواهد رسید. این گوشی‌ها از همین ماه راهی بازار آسیا و اروپا می‌شوند.