بهترین هدفون های بی سیم

هدفون بی سیم

وقتی ۶ سال پیش اپل جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری را از آیفون ۷ حذف کرد، موجی از اعتراض‌ها و نگرانی‌ها شکل گرفت. باوجوداین، سایر تولیدکنندگان گوشی‌های موبایل هم این روند را دنبال کردند و حالا دیگر اکثر گوشی‌های هوشمند از نعمت جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری بی‌بهره‌اند.

در این مقاله با معرفی بهترین هدفون بی سیم شیائومی، هدفون بی سیم سامسونگ، هدفون اپل و در کل معرفی بهترین هدفون های بی‌سیم بازار در خدمت شما هستیم.

لنوو مدل H202

برای خرید ارزان‌ترین هندزفری بی‌سیم بازار که از کیفیت نسبتاً مناسبی برخوردار باشد و کاربر را دچار اذیت نکند، باید حدود ۳۰۰ هزار تومان هزینه کرد. پیش از هرچیز، این نکته را در نظر بگیرید که در بیشتر موارد هدفون‌های بی‌سیم گردنی در رده‌های قیمتی یکسان کیفیت صدا و مکالمه‌ی بهتری از نوع تماماً بی‌سیم یا ترو وایرلس آن‌ها دارند.

بهترین هدفون بی‌سیم تا ۳۰۰ هزار تومان، «لنوو مدل H202» است که از نوع تو گوشی و به‌همراه ایربادهایی در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود. از ویژگی‌های بسیار خوب این هدفون گردنی بی‌سیم، می‌توان به حذف نویز غیرفعال، بهره‌مندی از درایورهای دوگانه، بلوتوث ۵، دکمه‌های فیزیکی برای کنترل تماس و پخش موسیقی، پشتیبانی از صدای Hi-Fi و وجود درگاهی برای کارت حافظه‌ی میکرو SD و TF، اشاره کرد.

مشخصات، قیمت و خرید هندزفری بلوتوثی لنوو مدل H202 | دیجی‌کالا

هدفون بی‌سیم مدل SP01

هدفون SP01 یکی از ارزان‌ترین و پرفروش‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار ایران محسوب می‌شود که در بسیاری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی یافت می‌شود. این مدل یک محصول متفرقه و بدون برند است و دلیل قیمت ارزان آن نیز همین مورد است. گوشی‌های این هدفون از پشت با سیم به یکدیگر متصل هستند تا مدل SP01 شبیه به نکبند ورزشی باشد. این مدل دارای سه کلید برای /شروع و توقف موسیقی یا تماس/ بلندی صدا یا رفتن به موسیقی بعدی/ کاهش صدا یا رفتن به موسیقی قبلی است.

خیلی نمی‌توانید بر روی کیفیت این مدل حساب باز کنید، در هر صورت قیمت ارزان هدفون بی سیم SP01 بی‌دلیل نیست، اما اگر می‌خواهید یک هدفون دم دستی برای کارهای روزانه داشته باشید و از طرفی بودجه مالی محدودی برای خرید یک هدفون بی سیم با کیفیت دارید، این مدل به شما پیشنهاد می‌شود. این مدل از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند و در جعبه آن یک کابل شارژ نیز دیده می‌شود.

 

بهترین هدفون های بی سیم 2020 - ویرگول

انکر Soundcore R500

شرکت انکر تحت نام تجاری Soundcore محصولات صوتی زیادی را معرفی کرده که مانند دیگر محصولات انکر، کیفیت و امکانات بسیار خوبی را دارند؛ پس خرید هندزفری بی‌سیم انکر با قیمتی حدود ۵۰۰ هزار تومان می‌تواند برای کاربران بسیار خوب باشد، آن‌هم در شرایطی که این بازه‌ی قیمتی پر از تعداد زیادی از هدفون‌های بی‌کیفیت، تقلبی و حتی یک‌بار مصرف چینی است.

هدفون گردنی بی‌سیم «انکر Soundcore R500» دارای درایورهای صوتی ۱۰ میلی‌متری، گواهی ضدآب IPX5، فناوری BassUp برای تقویت صدای بم و بیس موسیقی و بلوتوث ۵ است و همچنین از کدک‌های SBC و AAC نیز پشتیبانی می‌کند.

هدفون انکر Anker Soundcore R500 A3213 -

نیا مدل X3

به جرات می‌توان گفت هدفون بی سیم نیا X3 محبوب‌ترین هدفون بی سیم روی گوش در بازار ایران است، حتما بارها افرادی را در خیابان، مترو یا دیگر وسایل نقلیه عمومی دیده‌اید که هدفون نیا X3 را بر گوش گذاشته و در حال مکالمه یا لذت ‌بردن از موسیقی هستند. نیا X3 به دلیل کاپ‌های بزرگ و ابری که بر روی گوش قرار می‌گیرد، با دیگر مدل‌های این مقاله تفاوت دارد. این هدفون در ابعاد کوچک و وزن سبک ساخته شده که کمک می‌کند حتی پس از چند ساعت گوش دادن به موسیقی، گوش‌های شما اذیت نشوند.

این مدل هم به صورت بی‌سیم با بلوتوث نسخه ۴ و هم با کابل ۳.۵ ‌میلی‌متری به گوشی یا هر دیوایس پخش کننده موسیقی متصل می‌شود و حتی در صورت اتمام باتری می‌توانید با اتصال کابل آن گوش دادن به موسیقی را ادامه دهید.

هدفون بی سیم نیا X3 دارای شیار کارت حافظه است و حتی بدون اتصال به دستگاه‌های دیگر می‌توان تنها از طریق کارت حافظه، با این هدفون موسیقی گوش داد، میکروفن این مدل اجازه برقراری تماس صوتی را به شما می‌دهد و با کلید‌های کنترل صدا نیز می‌توانید به موسیقی بعدی بروید، صدا را زیاد و کم کنید یا به تماس خود پاسخ دهید. رنگ‌های متنوع این محصول یکی دیگر از ویژگی‌های خاص هدفون بی سیم نیا X3 محسوب می‌شود که دست شما را در انتخاب یک مدل باز می‌گذارد.

خرید هدفون بی سیم نیا مدل X3 | فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس|لوازم جانبی  کامپیوتر و موبایل

هایلو Moripods

هایلو ایربادهای بسیاری را روانه بازار کرده و در رده‌های قیمتی مختلف گزینه‌های نسبتاً خوبی دارد که برخی از آن‌ها از ارزش خرید بیشتری نسبت به رقبا برخوردار هستند. هایلو موری‌پادز از هدفون‌های ترو وایرلسی است که امکانات خوبی را با کیفیت ساخت مناسب و قیمت منصفانه دراختیار کاربران قرار می‌دهد. درایورهای ۱۲ میلی‌متری، میکروفون‌های خوب برای مکالمه با قابلیت کاهش نویز محیط، طول عمر باتری پنج ساعته بدون کیس شارژ، تراشه Qualcomm 3040، پشتیبانی از کدک‌های صوتی aptX و AAC و گواهی ضدآب IPX4 بخشی از امکانات هایلو Moripods هستند؛ البته به‌دلیل نداشتن سری سیلیکونی نمی‌توان از موسیقی‌های بیس‌دار نهایت لذت را برد، اما بلندی صدا به‌لطف درایورهای بزرگش خوب است و همچنین کیفیت مکالمه‌ی آن در رده‌ی قیمتی خود بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

قیمت، خرید، مشخصات و تست و بررسی هدفون شیائومی مدل هایلو Haylou MoriPods  _T33 - کوک موبایل

 لنوو مدل لایوپادز LP1S

لایوپادز لنوو یکی از بهترین ایرپادهای بی‌سیم ارزان قیمت بازار است. این ایرپاد حتی از ایرداتس‌های شیائومی ارزان‌تر است و از نظر کیفیت می‌توان گفت چیزی از مدل شیائومی کمتر ندارد. لایوپادز LP1S برابر رطوبت و تعریق مقاوم است، البته این مدل ضد آب نیست اما برای ورزش می‌توان از آن استفاده کرد.

یکی از مزیت‌های لایوپادز LP1S وجود دکمه‌های لمسی بر روی آن است، در حالی که اکثر مدل‌های این قیمت با دکمه فیزیکی طراحی شده‌اند، لنوو ایرپادز خودش را با دکمه‌های لمسی طراحی کرده که با یک تاچ عملکرد مورد نیاز شما را انجام می‌دهند. صدا در این هدفون نیز بسیار بلند، قدرتمند، با شفافیت بالا و بیس مناسب پخش می‌شود و قطعا افرادی که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای هدفون بی سیم بپردازند، با خرید این مدل راضی خواهند بود.

 

مشخصات و قیمت ایرباد بی سیم لنوو Lenovo LivePods LP1s - زومیت

هایلو W1

«Haylou W1» یکی از بهترین ترو وایرلس‌های این شرکت محسوب می‌شود و در رده‌ی قیمتی‌ خود بی‌رقیب است. بهره‌مندی از نسخه‌ی بلوتوث ۵.۲، پشتیبانی از کدک‌های aptX و AAC، داشتن گواهی ضدآب IPX4 و کیفیت صدا و مکالمه‌ای فراتر از رقبا، W1 را به یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم زیر یک میلیون تومان تبدیل کرده است. از طرف دیگر طراحی و رنگ‌بندی زیبای هندزفری TW را را نباید از قلم انداخت؛ البته اندازه‌ی هر گوشی هدفون کمی بزرگ است و ممکن است مناسب تمامی افراد نباشد، ولی می‌توان اندازه سری سیلیکونی آن‌ را تغییر داد.

نقد و بررسی، مشخصات و قیمت هندزفری بلوتوثی هایلو W1 | فروشگاه موبوتل

هدفون بی سیم شیائومی مدل ردمی ایر داتس

این هدفون بی سیم شیائومی به عنوان یکی از بهترین و در عین حال اقتصادی‌ترین ایربادزهای بازار شناخته می‌شود. این ایربادز محصول شرکت شیائومی است که به تازگی هدفون‌ها و ایربادزهای بسیار باکیفیت و پرطرفداری را تولید و با قیمت اقتصادی روانه بازار می‌کند. ردمی ایر داتس‌های شیائومی رقیبی سرسخت برای ایربادزهای اندرویدی به ویژه گلکسی بادزهای سامسونگ به شمار می‌روند. شیائومی با برچسب قیمتی تنها ۲۲ دلار برای ردمی AirDots بار دیگر توانسته با یک محصول ارزان و با کیفیت، بازار جهانی را تسخیر کند. شیائومی مدل ردمی ایر داتس بهترین هدفون بی سیم در رنج قیمتی خود محسوب می‌شود.

ردمی ایر داتس وزن بسیار سبکی دارد و به راحتی در گوش قرار می‌گیرد، تائیدیه مقاومت در برابر رطوبت موجب می‌شود تا بتوانید از این ایربادها در هنگام ورزش استفاده نمایید و نگران تعریق خود نباشید. ردمی ایر داتس‌های شیائومی وضوح ‌صدای عالی دارند، با این ایربادزها می‌توانید از موسیقی لذت ببرید و به تماس‌های خود پاسخ دهید. این مدل از بلوتوث نسخه ۵ پشتیبانی می‌کند که تا ۱۰ متر اتصال را برقرار می‌کند، بنابراین در منزل می‌توانید به موسیقی، پادکست یا کتاب صوتی گوش بدهید و در عین حال کارهای روزمره خود را انجام دهید و نگران قطعی اتصال نباشید.

به طور کلی ایرداتس‌های شیائومی یکی از بهترین و اقتصادی‌ترین هدفون‌های بی‌سیم بازار هستند و اگر به دنبال ایربادهای با کیفیت هستید، حتما این مدل را مد نظر داشته باشید. شیائومی ردمی ایر داتس یکی از بهترین انواع هدفون بی سیم در بازار است.

نقد و بررسی هدست Redmi AirDots

هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Q10

اگر می‌خواهید تا یک‌ونیم میلیون تومان هزینه کنید و صدای هدفون‌های توگوشی و کوچک را نمی‌پسندید، «انکر مدل Soundcore Q10» را به شما پیشنهاد می‌کنیم. هدفون دور گوشی انکر، به‌لطف درایورهای صوتی ۴۰ میلی‌متری، صدای بلند و باکیفیتی تولید می‌کند. امکان اتصالی بی‌سیم ازطریق بلوتوث ۵ و اتصالی سیمی با جک ۳٫۵ میلی‌متری، طراحی ظریف و امکان تا کردن هدفون و بهره‌مندی از دکمه‌های کنترل محتوای درحال پخش و دستیار صوتی از امکانات هدفون انکر Q10 است. درنهایت، یکی از بخش‌های جذاب‌ این هدفون، شارژدهی فوق‌العاده آن است که با یک‌ بار شارژ کامل، می‌تواند حداکثر ۶۰ ساعت مداوم موسیقی پخش کند. علاوه‌برآن امکان استفاده ۳۰۰ دقیقه‌ای را تنها با ۵ دقیقه شارژ فراهم می‌کند؛ البته کیفیت میکروفون آن برای مکالمه در مکان‌های خلوت ناامیدتان نخواهد کرد.

هدفون بی سیم

هدفون بی سیم

Anker Soundcore Life Q10 - بلوتوث - کابل AUX - شارژ دهی بالا - شارژ سریع -  کیفیت

وان مور ColorBuds

اگر ابعاد بزرگ هدفون قبلی را نمی‌پسندید و حاضرید کمی از کیفیت صدا بگذرید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به Colorbuds از برند ۱More بیندازید. هدفون پرچم‌دار و کوچک و تمام‌بی‌سیم ۱More کیفیت صدای بهتری در‌مقایسه‌با مدل‌های تمام‌بی‌سیم هم‌قیمتش ارائه می‌دهد. Colorbuds همان‌طورکه از نامش هم مشخص است، در رنگ‌های متنوع و جذابی در بازار عرضه شده است؛ ازجمله مشکی، سبز، زرد و صورتی. خود هدفون به‌تنهایی ۶ ساعت شارژدهی می‌کند؛ ولی به‌کمک قاب شارژش می‌تواند تا ۲۲ ساعت شارژدهی کند. از دیگر مشخصات وان مور ColorBuds می‌توانیم به وزن خیلی سبک و طراحی ارگونومیک، بدنه مقاوم دربرابر آب با گواهینامه IPX5، فناوری حذف صداهای مزاحم cVc 8.0 به‌کمک چهار میکروفن و… اشاره کنیم.

 

ColorBuds Verdaderos Auriculares Inalámbricos 1More Rosado

هدفون بی سیم تسکو مدل TH 5332

اگر به دنبال یک نکبند با کیفیت هستید و بدتان نمی‌آید از یک برند ایرانی حمایت کنید، می‌توانید به سراغ هدفون بی‌سیم تسکو TH 5332 بروید. این مدل اندازه نسبتا بزرگ و البته وزن سبکی دارد که موجب می‌شود به خوبی دور گردن قرار بگیرد و به گردن فشار نیاورد. کیفیت صدای تسکو TH 5332 راضی کننده است، این هدفون با ۳ ساعت شارژ تا ۱۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند و از نظر باتری و شارژدهی در میان هدفون‌هایی برتر زیر یک میلیون تومان قرار می‌گیرد.

دکمه‌های مدیریت موسیقی بر روی بدنه هدفون طراحی شده که با آن‌ها می‌توانید به ترک قبلی و بعدی بروید، همچنین ولوم صدا را مدیریت کنید. همچنین سری‌های هدفون از بدنه جدا شده و با سیم نازکی بر روی گوش قرار می‌گیرند که باعث می‌شود استفاده از هدفون تسکو راحت‌تر شود.

ایرفون تسکو مدل TH 5332 - فروشگاه اینترنتی کالا 0098 با تضمین بهترین قیمت

سونی مدل WH-XB700

هدفون‌های سونی در هر رده‌ی قیمتی، همواره ارزش خرید بالایی دارند. هدفون «سونی WH-XB700» از نوع رو گوشی است و امکان اتصال بی‌سیم ازطریق بلوتوث ۴.۲ و اتصال سیمی با جک ۳٫۵ میلی‌متری دارد. درایورهای ۳۰ میلی‌متری، پشتیبانی از فرمت‌های SBC, AAC, aptX، فناوری صدای ۳۶۰ درجه سونی، امکان استفاده یک ساعته با ۱۰ دقیقه شارژ و حذف نویز غیرفعال، از دیگر امکانات این هدفون سونی است.

هدفون WH-CH710N و ایرباد WF-XB700 سونی معرفی شدند | گجت نیوز

انکر SoundCore Liberty Air 2 Pro

انکر از خوش‌نام‌ترین شرکت‌ها در زمینه‌ی تولید لوازم جانبی است و در این‌ بین، هدفون‌های شرکت مذکور یکی از بهترین محصولات آن‌ها محسوب می‌شود. هندزفری بی‌سیم «انکر Liberty Air 2 Pro» امکانات فراوانی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به درایورهای ۱۱ میلی‌متری، میکروفون‌های شش‌گانه، گواهی ضدآب IPX4، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi، حالت حذف نویز و Ambient Aware و امکان استفاده ۱۸۰ دقیقه‌ای تنها با ۱۵ دقیقه شارژ اشاره کرد؛ همچنین برای تنظیم و شخصی‌سازی صدا می‌توان از اپلیکیشن کاربردی و خوب Soundcore App استفاده کرد.

بررسی و قیمت هدفون بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 Pro | فروشگاه  موبوتل

هدفون بی سیم QCY مدل T3

ایربادز مدل T3 شرکت QCY، یکی دیگر از هدفون‌های بی‌سیم باکیفیت و محبوب بازار محسوب می‌شود. ایربادزهای QCY طراحی بسیار زیبایی دارند که تا حدودی شبیه ایرپادزهای اپل است، دکمه‌های مدیریت موسیقی و اتصال یا قطع تماس به صورت پد لمسی بر روی بدنه ایربادز طراحی شده‌اند که یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل نسبت به دیگر هدفون‌های بی‌سیم و همرده شرکت QCY محسوب می‌شود. همراه هدفون چند سری ضد حساسیت با شکل‌های مختلف ارسال می‌شود تا مدل مناسب به گوش‌های خود را انتخاب و از آن استفاده نمایید.

ایربادزهای QCY نیز تائیدیه مقاومت در برابر رطوبت را دریافت کرده‌اند تا ورزشکاران هم بتوانند از این مدل استفاده نمایند، همچنین قابلیت نویز کنسلینگ این مدل به وضوح و شفافیت صدای خروجی در هنگام مکالمات صوتی کمک فراوانی می‌کند. باتری‌های ایربادز T3 تا ۵ ساعت شارژ نگه می‌دارند، البته کیس ایربادز دارای باتری جداگانه است و می‌توانید با قرار دادن گوشی‌ها درون کیس آن‌ها را شارژ کنید. این مدل نیز از بلوتوث نسخه ۵ با قابلیت اتصال تا ۱۰ متر پشتیبانی می‌کند.

خرید و قیمت هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T3 - مبیت

هدفون بی سیم جی بی ال مدل Club Pro Plus

با اینکه در بازه قیمتی بین سه تا چهار میلیون تومان می‌توانید یکی از هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ یا اپل را تهیه کنید، اما گزینه‌های دیگر بسیار خوب نیز هست. «جی بی ال Club Pro Plus» که در بازار ایران با قیمتی نزدیک به ۳٫۵ میلیون تومان فروخته می‌شود، هدفونی با کیفیت صدا و ANC بی‌نظیر، امکان شارژ بی‌سیم Qi، نگه‌داری شارژ مناسب و کیفیت ساخت بسیار خوب است؛ همچنین اپلیکیشن مخصوص این هدفون هم تنظیمات کامل اکولایزر را در‌اختیارتان قرار می‌دهد. البته اگر ظاهر خاص این هدفون را نمی‌پسندید، می‌توانید سراغ نسل دوم ایرپادز (برای گوشی‌های آیفون) یا گلکسی بادز پرو (برای گوشی‌های اندرویدی) نیز بروید.

مشخصات و بررسی ایرفون JBL Club Pro+ TWS | قیمت بررسی مقایسه ارزش خرید

 اپل ایرپادز پرو

اگر هدفون چند ۱۰ میلیون تومانی ایرپادز مکس را کنار بگذاریم، ایرپادز پرو همچنان بهترین هدفون بی‌سیم ساخت اپل محسوب می‌شود. برای کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، هنوز هم انتخاب بهتری از ایرپادز پرو وجود ندارد. سیستم حذف نویز فعال این هدفون یکی از کارآمدترین‌ها در بین هدفون‌های بی‌سیم محسوب می‌شود. ازنظر کیفیت صدا نیز، ایرپادز پرو حداقل در این بازه قیمتی عالی به‌حساب می‌آید؛ بنابراین، اگر از آیفون استفاده می‌کنید و می‌خواهید حدود ۵ میلیون تومان برای خرید هدفون هزینه کنید، بدون شک ایرپادز پرو را تهیه کنید.

مشخصات، قیمت و خرید هدفون بی‌ سیم اپل مدل AirPods Pro همراه با محفظه شارژ |  دیجی‌کالا

سنهایزر مومنتوم True Wireless 2

دیگر زمانش رسیده تا به سراغ حرفه‌ای‌ترین و بهترین هدفون بی سیم بازار برویم، هدفون‌های بی‌سیم خاص و لاکچری، درعین حال فوق‌العاده باکیفیت و گران قیمت از برند آلمانی‌ سنهایزر که تنها برای حرفه‌ای‌ها ساخته شده است. سنهایزر مومنتوم True Wireless 2 نسل دوم یکی از بهترین هدفون‌های سنهایزر است. درایوهای ۷ میلی‌متری و تقویت ‌شده سنهایزر بهترین صدای ممکن را ارائه می‌دهند، سنهایزر قول داده که هنگام گوش دادن به موسیقی تمام ابعاد صوتی را بشنوید و طبیعی‌ترین صدا را تجربه کنید.

این مدل از ویژگی ANC بهره می‌برد که هم به صورت خودکار و هم با دستور لمسی فعال می‌شود. باتری این هدفون به تنهایی می‌تواند تا ۷ ساعت موسیقی پخش کند و با استفاده از باتری این زمان به ۲۷ ساعت می‌رسد. این مدل نیز گواهی مقاومت در برابر رطوبت و تعریق دارد و به این ترتیب، ورزشکاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

مشخصات، قیمت و خرید هدفون بی سیم سنهایزر مدل MOMENTUM True Wireless 2 |  دیجی‌کالا  هدفون بی سیم سونی WF-1000XM4

برای کاربران گوشی‌های اندرویدی که نمی‌توانند از ایرپادز پرو استفاده کنند، بهترین کار این است که سراغ هدفون‌های فوق‌العاده سونی بروند. مدل WF-1000XM4 یکی از بهترین سیستم‌های حذف نویز فعال را دارد و صدای ۲۴ بیتی می‌تواند تولید کند. اگر کیف نگه‌دارنده آن را در نظر بگیریم، کلاً می‌توانید با هر بار شارژ کامل، حداکثر ۲۴ ساعت از WF-1000XM4 استفاده کنید. دکمه‌های این هدفون لمسی هستند. گواهی ضدآب IPX4، پشتیبانی از پشتیبانی از فرمت‌های SBC, AAC, LDAC و دریایی از امکانات دیگر را سونی در این هدفون پرچم‌دار خود برای کاربران مهیا می‌کند. بد نیست بدانید که در صورت استفاده از فرمت LDAC توانایی تولید صدایی با ۲۴ بیت و ۱۹۲ کیلوهرتز دارد.

مشخصات، قیمت و خرید هدفون بی سیم سونی مدل WF-1000XM4 | دیجی‌کالا