ساعت های هوشمند
بهترین ساعت های هوشمند ۲۰۲۱ هر برند (شهریور ۱۴۰۰)

بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۱ از برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی، آنر و هوآوی در این مقاله معرفی شده‌اند.

دنیای ساعت‌های هوشمند نیز مانند گوشی‌ها بسیار شلوغ شده و به همین خاطر انتخاب ساعتی متناسب با نیازهای هر کاربر کار دشواری به نظر می‌رسد. از طرف دیگر برخی قابلیت‌های این ساعت‌ ها در کشور ما به‌خاطر تحریم و … به‌درستی کار نمی‌کند، لذا تصمیم گرفتیم در این مطلب بهترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۱ برای کاربران داخل کشور را معرفی کنیم.

توجه داشته باشید که ساعت‌های هوشمند موجود در لیست از هر برند، به ترتیب قیمت زیاد به کم مرتب شده‌اند و همچنین برای کارایی بهتر ساعت و ارتباط دقیق‌تر آن با گوشی هوشمند باید به سراغ برند‌ مشابه با گوشی خود بروید. در آخر هم شایان ذکر است که در توضیحات هر ساعت به مشخصات نسخه بزرگ‌تر اشاره شده است.

 

بهترین ساعت های هوشمند اپل

ساعت‌های هوشمند اپل مانند اکثر گجت‌های این شرکت با سایر دستگاه‌های هوشمند داخل اکوسیستم‌شان بسیار هماهنگ است و به‌خوبی کار می‌کند؛ ازین‌رو اگر از گوشی ساخت اپل استفاده می‌کنید و قصد خرید ساعت هوشمندی را دارید، ‌احتمالاً تعدادی از انتخاب‌هایتان یکی از اپل واچ‌ها خواهد بود که بهترین گزینه هم،‌همین است؛ پس در ادامه این مقاله بهترین اپل واچ‌های بازار  را معرفی خواهیم کرد.

اپل واچ ۶؛ بهترین اپل واچ تا شهریور ۱۴۰۰

اپل بعد از معرفی اولین نسل ساعت‌های هوشمند خود در سال ۲۰۱۶، تغییری در ظاهر آن‌ها ایجاد نکرده است و باز هم با همان طراحی مستطیلی شکل که یک دکمه چرخان در یک سمت آن قرار دارد، ساعت‌های هوشمندش را تولید می‌کند. این طراحی با اینکه قدیمی است؛ اما به‌قدری خوب و جذاب است که تکراری نمی‌شود و از اصطلاحاً از چشم نمی‌افتد.

اپل واچ ۶ | بهترین ساعت های هوشمند

اپل واچ سری ۶ نیز از همین زبان طراحی بهره می‌برد و از لحاظ ظاهری هیچ تغییری نکرده است؛ اما اگر بخواهیم به فهرستی از ویژگی‌های اپل واچ ۶ تهیه کنیم، به‌طور خلاصه به موارد زیر باید اشاره کرد:

  • سازگار با آیفون
  • دارای صفحه‌ی نمایش همیشه‌روشن
  • پایش ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون (تحریم در ایران)
  • عرضه در دو نسخه مجهز به GPS یا اینترنت LTE و GPS
  • عرضه‌شده در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ میلی‌متری
  • مجهز به سنسور ضربان قلب اپتیکال
  • دارای اسپیکر و میکروفون برای مکالمه
  • استاندارد ضدآب تا عمق ۵۰ متر

اپل این سری از ساعت‌های هوشمندش را در دو نسخه می‌سازد که یکی از آلومینیوم و دیگری از استیل ضدزنگ است. این دو نسخه در رنگ‌بندی نیز باهم متفاوت هستند؛ همچنین درب پشتی آن‌ها از ترکیب کریستال و سرامیک ساخته شده است. سری ۶ اپل واچ در هر دو اندازه مختلف، کم‌تر از ۵۰ گرم سنگینی دارد.

نمایشگر Apple Watch 6 اندازه‌ای ۱.۷۸ اینچی دارد که پنلی از جنس Retina LTPO OLED مجهز به رزولوشن ۴۴۸ در ۳۶۸ و تراکمی پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌براینچ در آن استفاده شده است. این نمایشگر توسط لایه‌ای از جنس کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود.

واچ سری ۶ اپل از سیستم عامل WatchOS 7.0 استفاده می‌کند و تراشه  S6 اپل که شامل پردازنده مرکزی دو هسته‌ای و پردازنده گرافیکی PowerVR است؛‌ می‌تواند به فرمان‌های مختلف با سرعت بالایی پاسخ دهد. ناگفته نماند که این ساعت به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه رم نیز مجهز شده است.

انواع اپل واچ سری ۶ در ابعاد و رنگ‌بندی و همچنین جنس بدنه با هم تفاوت دارند.

اپل واچ اس ای

اپل واچ اس ای امسال به همراه واچ سری ۶ معرفی شد و به‌خاطر قیمت مناسب مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. این ساعت شباهت‌های بسیار زیادی با واچ سری ۵ دارد، اما در چند بخش به‌خاطر کاهش قیمت دچار کاستی شده که به آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

اپل واچ اس ای | بهترین ساعت های هوشمند
اپل واچ اس ای | بهترین ساعت های هوشمند

اپل، بدنه‌ی فولاد ضد زنگ در واچ سری ۵ را در واچ اس ای به آلومینیوم تغییر داده و همچنین برای محافظت از شیشه نمایشگر به جای کریستال یاقوت کبود به سراغ Ion-X رفته است که مقاومت خوبی دارد ولی نسبت به واچ سری ۵ مقاومت کمتری از خود نشان می‌دهد.

یکی از قابلیت‌هایی که در واچ اس ای وجود ندارد و قطعا می‌‌توان نبود آن را یک نکته‌ی منفی به حساب آورد، فقدان نمایشگر همیشه روشن یا همان always on display می‌باشد که برای یک ساعت هوشمند ویژگی کاربردی و مهمی به شمار می‌آید.

این ساعت از قابلیت ارتفاع سنج همیشه روشن بهره می‌برد که در واچ سری ۵ وجود ندارد، هرچند که شاید نتوان خیلی این ویژگی را مهم و مفید ارزیابی کرد. در قسمت‌های دیگر مانند کیفیت صفحه نمایش و تراشه عملکرد این دو محصول یکسان است و تفاوت چشمگیری دیده نمی‌شود.

بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

شیائومی معمولاً ساعت‌های هوشمندش را تحت برندهای هایلو، آمازفیت و می روانه بازار می‌کند که تنوع خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ازاین‌رو شاید این تنوع کمی موجب سردرگمی هنگام خرید ساعت هوشمند شیائومی شود. نکته‌ای که باید به‌خاطر بسپارید این است که همه‌ی ساعت های هوشمند شیائومی از زبان فارسی در نمایش اعلانات پشتیبانی نمی‌کنند؛ پس اگر نمایش صحیح اعلانات برایتان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، هنگام خرید از این موضوع اطمینان حاصل نمایید.

جی تی آر آمازفیت

آمازفیت یکی از زیر برندهای شیائومی است که گجت‌های پوشیدنی کارآمدی با قیمت بسیار رقابتی و مناسب تولید می‌کند. یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند این شرکت را می‌توان آمازفیت GTR به حساب آورد، محصولی که غیر از امکانات زیاد ظاهری جذاب و کلاسیک دارد و به راحتی می‌توان آن را با لباس‌های رسمی ست کرد.

آمازفیت جی تی آر | بهترین ساعت های هوشمند

آمازفیت برای این ساعت یک نمایشگر آمولد با تراکم پیکسلی ۳۲۶ و اندازه ۱.۳۹ اینچ در نظر گرفته که به وسیله‌ی گوریلاگلس نسخه ۳ از آن محافظت می‌شود. آمازفیت GTR در چند نسخه تولید شده که هر کدام از جنس بدنه‌ی متفاوتی استفاده می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به آلومینیوم، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ اشاره کرد.

یکی از نقاط مثبت اصلی این محصول ۴۸ گرمی را می‌توان باتری ۴۱۰ میلی آمپر ساعتی آن به شمار آورد که به گفته‌ی خود شرکت با استفاده معمول می‌تواند تا ۲۴ روز شارژ دهی کند که عملکرد تحسین برانگیز‌ی به حساب می‌آید.

این ساعت به سنسورهای شتاب سنج ۶ محوره، سنجش میدان مغناطیسی ۳ محوره، فشار سنج، نور محیط و سنجش ضربان قلب مجهز شده و از ویژگی‌های کلیدی آن می‌توان به نمایشگر همیشه روشن و مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر اشاره کرد.

آمازفیت تی رکس/ پرو

اگر به دنبال ساعت هوشمندی می‌گردید که بتواند در شرایط مختلف محیطی مقاومت کند و گذشته از این قیمت مناسب و امکانات خوبی هم داشته باشد حتما باید نگاهی ویژه به Amazfit T-Rex داشته باشید.

 

آمازفیت تی رکس | بهترین ساعت های هوشمند
آمازفیت تی رکس | بهترین ساعت های هوشمند

همان طور که در بررسی آمازفیت تی رکس گفته شده این ساعت طراحی خود را از سری G-shock شرکت کاسیو الهام گرفته و با بهره‌مندی از گواهی STD-MIL-810G و همچنین مقاومت در برابر نفوذ آب تا فشار ۵ اتمسفر عملکرد خوب ساعت در شرایط مختلف را نوید می‌دهد.

به لطف استفاده نمایشگر ۱.۳ اینچی از پنل آمولد، این ساعت از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی کرده و با داشتن باتری ۳۹۰ میلی آمپر ساعتی تا ۲۰ روز شما را همراهی می‌کند.

در آخر هم آمازفیت این ساعت مقاوم را به سنسورهای سنجش ضربان قلب، شتاب سنج ۳ محوره، سنجش میدان مغناطیسی و سنسور نور محیط مجهز کرده است.

این ساعت هوشمند آمازفیت یک نسخه پرو نیز دارد که پشتیبانی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی، پایش مداوم ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، محاسبه‌ی مسافت پیموده شده، محاسبه‌ی کالری مصرف شده، نمایش وضعیت آب و هوا، فناوری ExerSense برای تشخیص ۸ حالت ورزشی، فناوری FirstBeat برای سنجش اثرگذاری تمرینات ورزشی، سامانه PAI برای ارزیابی اطلاعات حسگرها، پایش وضعیت خواب، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، کنترل موسیقی، سازگار با اپلیکیشن Zepp و قابل اتصال به گوشی‌هایی با اندروید ۵.۰ و iOS 10.0 و بالاتر از خلاصه امکانات آن به‌شمار می‌آیند.

می واچ شیائومی

می واچ جزو معدود ساعت های هوشمندی است که شیائومی آن‌را تحت برند می عرضه می‌کند. طراحی صفحه دایره‌ای شکل با صفحه نمایش آمولد ۱.۳۹ اینچی ظاهری زیبا را به این ساعت داده است. کیفیت صفحه نمایش مناسب است و حتی در زیر نور آفتاب هم مشکلی در استفاده از آن نیست و با توجه به تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل بر هر اینچ مربع، کیفیت تصاویر بسیار عالی هستند. بدنه این ساعت از جنس استیل ضد زنگ است و حالت مات دارد. برای انتخاب رنگ بندها هم سه انتخاب بین رنگ‌های آبی، مشکی و بژ دارید.

در می واچ از یک میکروفون برای دستیار صوتی الکسا استفاده شده است. همچنین GPS داخلی هم در این ساعت هوشمند شیائومی تعبیه شده است تا با دقت بیشتری فعالیت‌های شما را ارزیابی کند.

 

می واچ شیائومی | بهترین ساعت های هوشمند شیائومی

داخل می واچ هفت حسگر مختلف از جمله حسگرهای ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون وجود دارد که اطلاعاتی از جمله تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و استرس را به کاربر نشان می‌دهند.

در بخش تندرستی و پیگیری فعالیت‌های ورزشی،‌ شما ۱۱۷ نوع ورزش متفاوت برای انتخاب دارید تا می واچ با استفاده از الگو تندرستی LifeQ فعالیت‌های ورزشی شما را تحلیل کند و اطلاعاتی نظیر سرعت، ضربان قلب و اکسیژن خون را در حین ورزش به شما ارائه بدهد. دقت این اطلاعات هم به لطف حضور حسگرهای متنوع و GPS داخلی بالا هستند. همچنین می واچ توانایی تشخیص خودکار برخی فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن،‌ پیاده‌روی و دوچرخه سواری را دارد و به صورت  خودکار به ثبت این فعالیت‌ها می‌پردازد.

شیائومی می واچ با یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپر کار می‌کند. الگوهای بهینه سازی تراشه این ساعت هوشمند دوام باتری را به ۱۶ روز رسانده است که عددی قابل قبول با توجه به امکانات و صفحه نمایش این ساعت است.

بهترین ساعت های هوشمند آنر

آنر که یکی از اصلی‌ترین زیر‌مجموعه‌های شرکت مادر هوآوی است، ساعت هوشمند نیز تولید می‌کند که درست همانند هواوی از کیفیت و امکانات بسیار خوبی نیز بهره‌مند هستند.

مجیک واچ ۲

مجیک واچ ۲ ساعت هوشمندی از شرکت آنر است که از یک نمایشگر ۱.۳۹ اینچی از نوع OLED با تراکم پیکسلی ۳۲۶ برخوردار بوده و از بدنه‌ی فولاد ضد زنگ استفاده می‌کند. این ساعت ۴۱ گرمی با داشتن طراحی ساده و کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی برای مناسبت‌های رسمی باشد.

 

آنر مجیک واچ ۲ | بهترین ساعت های هوشمند

شرکت آنر، مجیک واچ ۲ را تا عمق ۵۰ متر در برابر نفوذ آب مقاوم کرده و برای آن سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب، فشار سنج و قطب نما را در نظر گرفته است. این محصول با برخورداری از یک باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعتی عملکرد خوبی در زمینه شارژ دهی از خود نشان می‌دهد.

بهترین ساعت های هوشمند هواوی

ساعت های هوشمند هواوی نه‌تنها برای کاربران گوشی‌های هوشمند این شرکت مناسب هستند؛ بلکه برای دیگر کاربران اندروید و حتی iOS مناسب هستند و جرو بهترین ساعت‌های هوشمند بازار به‌شمار می‌آیند.

جی تی ۲ پرو هواوی

شرکت هواوی در GT2 PRO تلاش کرده تا محصولی بی عیب و نقص تولید کند و تا حد خوبی هم به این مهم دست یافته است. این ساعت به یک باتری ۴۵۵ میلی آمپر ساعتی مجهز شده تا انرژی مورد نیاز نمایشگر ۱.۳۹ اینچی آمولد را تأمین کند.

 

هواوی جی تی ۲ پرو | بهترین ساعت های هوشمند

این نمایشگر که به لطف پنل آمولد از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می‌کند، دارای تراکم پیکسلی ۳۲۶ بوده و برای محافظت از آن هم کریستال یاقوت کبود در نظر گرفته شده است. هواوی برای جنس بدنه‌ی GT2 PRO تیتانیوم را مناسب دیده و این ساعت را در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم کرده است.

یکی از مزایای این محصول استفاده از حسگر سنجش اکسیژن خون است که می‌توان آن را قابلیت کاربری به حساب آورد. از دیگر سنسورهای این ساعت هم می‌‌توان شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش ضربان قلب، فشار سنج و قطب نما را نام برد.

ناگفته نماند که اپل واچ سری ۶ هم از قابلیت سنجش اکسیژن خون پشتیبانی می‌کند، ولی به دلیل تحریم‌ها این قابلیت در ایران به درستی کار نمی‌کند و به همین دلیل است که این محصول در لیست قرار نگرفته و اپل واچ سری ۵ جایگزین آن شده است.

جی تی ۲ هواوی

این ساعت کم و بیش مشخصات یکسانی با GT2 PRO دارد و برای جلوگیری از تکرار مکررات تنها به تفاوت‌های این دو می‌پردازیم.

هواوی جی تی ۲ | بهترین ساعت های هوشمند
هواوی جی تی ۲ | بهترین ساعت های هوشمند

در این محصول جنس بدنه از تیتانیوم GT2 PRO به فولاد ضد زنگ تغییر کرده و همچنین وزن از ۵۲ به ۴۱ گرم کاهش پیدا کرده است. پنل آمولد هم با پنل OLED جایگزین شده اما دیگر مشخصات نمایشگر از جمله تراکم پیکسلی کاملا یکسان هستند.

در این ساعت دیگر خبری از قابلیت سنجش اکسیژن خون نیست و امکان شارژ بی‌سیم هم از آن حذف شده است. اما به دلیل قیمت پایین‌تر، شاید آن را به نسخه‌ی پرو ترجیح بدهید.

هواوی واچ فیت

هواوی واچ فیت با قیمت اقتصادی و انبوهی از امکاناتی که دارد، یکی دیگر از بهترین گزینه‌ها برای خرید در بین ساعت های هوشمند ارزان معرفی شده در این لیست است. صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی AMOLED و وضوح تصویر HD، کیفیت بسیار عالی‌ای را دارد.

از ویژگی‌های خاص و کاربردی واچ فیت، امکان انجام تمرینات مختلف ورزشی به کمک مربی مجازی آن است که به همراه پشتیبانی از ۹۶ نوع ورزش مختلف، یک مجموعه کامل و بدون کم و کاستی از امکانات ورزشی را به شما ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند بسیار سبک است و با وزن ۲۱ گرم، یک همراه عالی برای شما در طول روز خواهد بود.

 

هوآوی واچ فیت | بهترین ساعت های هوشمند

در قاب پشتی واچ فیت حسگرهای غلظت اکسیژن خون و ضربان قلب قابل مشاهده هستند، علاوه بر این دو حسگر، امکان پایش کیفیت خواب و استرس کاربران هم با این ساعت هوشمند ممکن است و در صورت وجود اختلال در خواب و یا استرس بیش از حد به شما اخطار داده می‌‌شود. همچنین با وجود یک GPS داخلی، دقت واچ فیت در تعداد گام‌های برداشته شده و مسافت طی شده نسبتاً بدون خطا است که در مقایسه با ساعت های هوشمند ارزان دیگر یک ویژگی برجسته است.

باتری ۱۸۰ میلی‌آمپری جدید و بهینه شده مورد استفاده در این ساعت در همکاری با تراشه دوگانه با الگو مصرف بهینه انرژی، امکان شارژدهی تا ۱۰ روز را فراهم کرده است. همچنین با وجود پشتیانی از فناوری شارژ سریع، یک شارژ پنج دقیقه‌ای می‌تواند یک روز کامل این ساعت را تغذیه کند.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

سامسونگ یکی از بهترین سازنده‌های گوشی‌های اندرویدی است و این موضوع در زمینه ساعت های هوشمند نیز صدق می‌کند؛ پس اگر گوشی سامسونگی دارید و یا حتی کاربر اندروید هستید، یکی از بهترین گزینه‌های خرید شما ساعت های هشومند سامسونگ خواهد بود. البته سری گلکسی واچ ۴ متاسفانه با گوشی‌های آیفون سازگاری نخواهد داشت.

سری گلکسی واچ ۴؛‌ بازگشت شکوه‌مندانه سامسونگ به Wear OS گوگل

سری ۴ گلکسی واچ، حاصل همکاری گوگل و سامسونگ در بخش نرم‌افزاری است که به‌موجب آن سامسونگ از سیستم‌عامل تایزن دوباره به وئر او‌اس گوگل کوچ کرده است که البته ظاهری هماهنگ با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ؛ یعنی One UI دارد.

یادآوری: سامسونگ در تلاش‌های اولیه‌اش برای ساخت ساعت هوشمند؛ یعنی «Gear Live» ابتدا از  «اندروید وئر» به‌عنوان سیستم عامل آن استفاده کرد و سپس بعد از مدت کوتاهی این ساعت هوشمند راهی تایزن شد که تا گلکسی واچ ۳ نیز ساعت‌های هوشمند سامسونگ از همین تایزن اواِس بهره می‌بردند.

ویژگی‌های جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ می‌تواند از این قرار باشد:

  • مجهز به اسپیکر و میکروفون
  • استفاده از محافظ صفحه‌ی نمایش DX+
  • تراشه ۵ نانومتری اگزینوس W920 سامسونگ
  • ۱۶ گیگ حافظه داخلی و  ۱.۵ گیگ حافظه رم
  • تأمین امنیت توسط سامسونگ Knox
  • پایش اکسیژن خون و ضربان قلب و فشار خون
  • استفاده از حسگرهای بیو اکیو
  • امکانات زیاد برای حفاظت از سلامت بدن
  • ۴۰ ساعت شارژدهی باتری، شارژ بی‌سیم
  • ۱۰ ساعت استفاده تنها با نیم ساعت شارژ شدن
  • هماهنگی با گوشی‌های سامسونگ و گوشی‌های اندرویدی
  • دارای استاندارد نظامی، گواهی IP68 و ۵ATM

به جز این خلاصه مشخصاتی که در بالا مشاهده می‌کنید، تغییرات و تفاوت‌های سری گلکسی واچ ۴ نسبت به گلکسی واچ ۳، می‌توان به مواردی مانند استفاده از وئر اواِس به جای تایزن، جایگزین کردن تراشه جدید ۵ نانومتری به‌جای تراشه ۱۰ نانومتری نسل پیشین، حافظه داخلی و رم بالاتر و عدم پشتیبانی از iOS اشاره کرد.

البته زبان طراحی نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ چندان تغییری نکرده است؛ یعنی همان طراحی گرد با دکمه‌ای چرخان در کناره‌های آن که در سری‌های پیشین نیز تقریباً ظاهری یکسان را دیده بودیم.

گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک علاوه بر اختلاف قیمت ۱۰۰ دلاری به نفع نسخه کلاسیک، تفاوتشان بسیار ناچیز است؛ مثلا جنس بدنه گلکسی واچ ۴ کلاسیک از تیتانیوم است و جنس بدنه گلکسی واچ ۴ آلومینیومی است. تفاوت بعدی در رنگ‌بندی و سایزبندی آن‌ها وجود دارد؛ همچنین واچ ۴ ظاهری اسپورتی‌تر نسبت به نسخه کلاسیک دارد.

گلکسی واچ ۳

سامسونگ در گلکسی واچ ۳ تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود را به کار گرفته تا ساعت هوشمند با کیفیتی تولید کند و بتواند گوی سبقت را از شرکت اپل برباید. از این رو از نظر کیفیت ساخت سنگ تمام گذاشته و شاهد حضور گوریلاگلس DX برای محافظت از صفحه نمایش و تیتانیوم یا فولاد ضد زنگ (بنا به نسخه‌ها متفاوت است) برای بدنه‌ی ساعت هستیم.

 

گلکسی واچ ۳ | بهترین ساعت های هوشمند
گلکسی واچ ۳ | بهترین ساعت های هوشمند

گذشته از این شرکت کره‌ای برای واچ ۳ گواهی IP68 (مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر) و گواهی نظامی MIL-STD-810G را در نظر گرفته تا آسوده خاطر بتوانید از آن در محیط‌های مختلف استفاده کنید.

این محصول ۵۴ گرمی از یک نمایشگر سوپر آمولد ۱.۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۶۴ بهره می‌برد و طبیعتاً قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن هم برای آن در نظر گرفته شده است تا حس و حال ساعت‌های کلاسیک را تداعی کند‌.

گلکسی واچ ۳ با برخورداری از یک باتری ۳۴۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند انرژی مورد نیاز صفحه نمایش و تراشه‌ی اگزینوس ۹۱۱۰ را تأمین کند و با پشتیبانی از سنسورهای سنجش ضربان قلب، سنجش فشار خون و ECG (نوار قلب) سلامت شما را تحت نظر داشته باشد، هرچند متاسفانه قابلیت ECG برای کشور ما کار نمی‌کند.

از دیگر سنسورهای این ساعت می‌‌توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ و فشار سنج اشاره کرد. در آخر ناگفته نماند که این محصول دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگابایت حافظه رم بوده و از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

گلکسی واچ اکتیو ۲

این محصول هم مشخصات تقریبا یکسانی با گلکسی واچ ۳ دارد و تفاوت آن‌ها به چند نکته‌ی کوچک برمی‌گردد.

 

گلکسی واچ اکتیو ۲ | بهترین ساعت های هوشمند
گلکسی واچ اکتیو ۲ | بهترین ساعت های هوشمند

در آخر شایان ذکر است که اگر گوشی‌ هوشمندی از برند‌های سونی، الجی، نوکیا، موتورولا و … دارید، به‌ناچار باید سراغ یکی از ساعت‌های هوشمند موجود در لیست از برندی دیگر بروید، چرا که شرکت‌های فوق ساعت هوشمند مناسبی توسعه نداده‌اند که بتوانید آن را خریداری کنید.

مچ‌بندهای هوشمند شیائومی، هوآوی و آنر

همچنین اگر می‌خواهید با کم‌ترین هزینه، بیشترین امکانات و نزدیک‌ترین تجربه را به ساعت های هوشمند داشته باشید& می‌توانید مچ‌بند‌های هوشمند شیائومی، هوآوی و آنر را بخرید. همچنین می‌تواندی پیش از خرید سری به مقاله‌ ی نقدوبررسی می بند ۶ نیز بزنید.