گلکسی S20
آپدیت جدید برای گلکسی S20 منتشر شد

سامسونگ از چند وقت پیش عرضه آپدیت جدید برای گوشی‌های گلکسی S20 را شروع کرد. آپدیت جدید Galaxy 20 برای گوشی‌های Galaxy 20، Galaxy 20 پلاس، Galaxy 20 اولترا و گلکسی S20 FE منتشر شده است. به گفته سامسونگ، این آپدیت جدید گلکسی S20 شامل پچ امنیتی جدید هم می‌شود.

 

قبل از خرید گوشی سامسونگ از لیست قیمت گوشی های سامسونگ در سایت AGS کالا دیدن کنید.

 

دانلود آپدیت جدید گلکسی S20

بر اساس اطلاعات منتشر شده آپدیت Galaxy 20 ، ورژن این گوشی‌ها را به G98xxXXSADUH5 ارتقا می‌دهد. در حال حاضر این به‌روزرسانی جد در برخی کشورها منتشر شده و احتمالا تا مدتی دیگر هم در ایران عرضه خواهد شد. اگر یکی از گوشی‌های Galaxy 20، گلکسی S20 پلاس، گلگسی S20 اولترا و گلکسی S20 FE را دارید، می‌توانید به منوی Settings بروید و از آنجا به منوی Software Update بروید.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که سامسونگ در حال توسعه رابط کاربری One UI 4 است و به‌زودی نسخه آزمایشی این رابط کاربری برای گوشی‌های گلکسی S21 و بعدا برای Galaxy 20 هم منتشر خواهد شد. به احتمال زیاد سامسونگ ربط کاربری One UI 4 را برای گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده خود منتشر خواهد کرد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این آپدیت Galaxy 20 برای گوشی‌های تا شدنی سامسونگ که در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شده بودند هم منتشر خواهد شد. در واقع اگر از گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت در سال ۲۰۲۰ استفاده می‌کنید، می‌توانید به‌روزرسانی جدیدی که مربوط به ماه سپتامبر می‌شود را برای گوشی خود دریافت کنید.

شایعات می‌گویند که سامسونگ تا مدتی دیگر گوشی گلکسی S21 FE را راهی بازار می‌کند و تا دی ماه هم گوشی گلکسی S22 را معرفی و راهی بازار خواهد کرد. شایعات گفته‌اند که گلکسی S21 FE قیمتی کمتر از گلکسی S20 FE خواهد داشت و با امکاناتی جالب توجه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر درباره گوشی های جدید سامسونگ باشیم.