مشکل اخیر اینستاگرام سراسری است و فقط به گوشی‌های سامسونگ مربوط نمی‌شود
مشکل اخیر اینستاگرام سراسری است و فقط به گوشی‌های سامسونگ مربوط نمی‌شود

با توجه به گزارش‌های مختلفی که از سوی کاربران منتشر شده است، مشکلی که برخی از دارندگان گوشی‌های سامسونگ با اینستاگرام پیدا کرده‌اند، سراسری است و برای کاربران سایر گوشی‌ها هم به‌وجود آمده است.

چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی‌های سامسونگ با مشکل مواجه شده است اما این‌طور که به نظر می‌رسد این مشکل فقط مربوط به اندروید و به طور دقیق‌تر گوشی‌های سامسونگ نیست و حتی کاربران iOS را هم درگیر کرده است. بنابراین اگر اپلیکیشن اینستاگرام در گوشی سامسونگ شما با مشکل مواجه شده است بدانید که تنها نیستید.

در چند روز اخیر خبرهای زیادی مبنی بر وجود مشکل در اپلیکیشن اینستاگرام منتشر شده بود، این بار هم شاهد اتفاق تکراری هستیم. به نظر می‌رسد اپلیکیشن‌های فیسبوک و واتساپ مشکل خاصی ندارند و آنچه که کاربران از آن گله‌مند هستند فقط مربوط به اینستاگرام است. البته گفته می‌شود این مشکل خیلی جدی نیست و در آپدیت‌های بعدی این اپلیکیشن حل خواهد شد. اما چه زمانی باید شاهد انتشار آپدیت باشیم مشخص نیست.

با توجه به گزارش‌های دریافتی، کاربران هندوستان بیشتر تحت تأثیر این مشکل قرار داشتند اما این‌طور نیست و کاربران سایر مناطق هم بااینستاگرام به مشکل برخوردند. مشکلی هم که از آن صحبت می‌کنیم فقط مربوط به اجرای درست اپلیکیشن نیست و به صورت کلی کاربرد اینستاگرام را مختل کرده است؛ از ایجاد یک حساب کاربری جدید گرفته تا مشاهده‌ی پیام در دایرکت، ارسال پیام، مشاهده‌ی استوری و غیره .

این‌طور که به نظر می‌رسد کاربران گوشی‌های مختلف مشکلات مختلفی را با اینستاگرام پیدا کرده‌اند و شاید در برخی از مدل‌ها فقط یک نمونه از آنچه گفته شد دیده شود. با این حال باید این نکته را بدانید که دستگاه شما چه سامسونگ، چه سایر گوشی‌های اندرویدی و چه iOS و یا اتصال اینترنت هیچ مشکلی ندارند و خود سرویس اینستاگرام است که دچار مشکل شده است.

اینستاگرام هنوز بیانیه خاصی در رابطه با این مشکل و راه‌حل آن منتشر نکرده است اما به نظر می‌رسد خود سرویس تا قبل از اینکه اینستاگرام بخواهد کاری انجام دهد به شرایط خوب قبل باز خواهد گشت!