قیمت گوشی‌های شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو فاش شد
قیمت گوشی‌های شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو فاش شد

شیائومی قرار است به‌زودی از دو گوشی ۱۱T و ۱۱T پرو رونمایی کند در همین راستا امروز شاهد افشای قیمت آن‌ها توسط یک خرده‌فروش اروپایی بودیم.

شاید پیش‌تر و در شایعه‌هایی که در رابطه با دو پرچم‌دار سری T شیائومی شنیده بودیم، این دو محصول، می ۱۱T و ۱۱T پرو خطاب می‌شدند اما همین دیروز بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شیائومی تصمیم دارد پسوند «می» را از گوشی‌های خود پاک کند. بدین ترتیب این پرچم‌داران شرکت چینی را باید شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو خطاب کنیم. این سیاست در نام‌گذاری دقیقا مشابه کاری است که دیگر شرکت چینی یعنی وان‌پلاس در پیش گرفته است. این شرکت هم ابتدا پرچم‌داران اصلی خود را تحت عنوان مثلا وان‌پلاس ۹ و ۹ پرو راهی بازار می‌کند و سپس مدل T را بدون هیچ پسوند اضافه‌ای عرضه می‌کند.

با این حال هرچه هست، باید به‌زودی شاهد رونمایی از این گوشی‌ها باشیم. تا به این لحظه جزئیات نسبتا خوبی در رابطه با این دو پرچم‌دار منتشر شده است منتها طبق آخرین اطلاعاتی هم که پیرامون شیائومی ۱۱T و ۱۱T پرو در اختیار داریم، باید شاهد عرضه‌ی آن‌ها در دو مدل با ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت باشیم. البته پیش از این هم در این رابطه مطمئن بودیم منتها امروز یک خرده‌فروش اروپایی قیمتی را هم که شیائومی برای این نماینده‌هایش در نظر گرفته است را فاش کرد.

بدین ترتیب قیمت دو مدل یاد شده از شیائومی ۱۱T به‌عنوان پرچم‌دار مدل استاندارد، به ترتیب ۷۴۶ یورو / ۶۳۴ پوند و ۷۷۸ / ۶۶۱ پوند خواهد بود. این در حالی است که شیائومی پرچم‌دار مدل استاندارد از سری می ۱۱ را در مدل پایه (با ترکیب حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی ۸/۱۲۸ گیگابایت) با قیمت ۷۵۰ یورو / ۷۵۰ پوند راهی بازار کرده بود. همچنین این گوشی در سه‌رنگ جذاب سفید، خاکستری و آبی هم در دسترس قرار می‌گیرد که البته رنگ آن‌ها اندکی خاص و زیباست. به همین خاطر شیائومی آن‌ها را سفید مهتابی (Moonlight White)، خاکستری شهابی (Meteorite Gray) و آبی آسمانی (Celestial Blue) نام‌گذاری کرده است.