شیائومی ۱۲
شیائومی ۱۲ احتمالا سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۵ برابر خواهد داشت

شیائومی تا این لحظه گوشی‌های زیادی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی راهی بازار کرده است. از جمله این گوشی‌ها می‌توانیم به می ۱۱ و میکس ۴ اشاره کنیم. این گوشی‌ها از دوربین اولتراواید و تله‌فوتو هم استفاده می‌کردند که البته ۸ تا ۱۳ مگاپیکسلی بودند. حالا به نظر می‌رسد که شیائومی ۱۲ این ساختار را تغییر داده است. شایعات جدید می‌گویند که دوربین شیائومی ۱۲یا همان شیائومی می ۱۲ از سه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی را روی این گوشی شاهد خواهیم بود.

دوربین شیائومی ۱۲ از سه حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند

دوربین شیائومی ۱۲ باعث شده که ویژگی زوم ۵ برابری پریسکوپ هم به این گوشی اضافه شود. از آنجایی که حسگر در نظر گرفته شده برای این دوربین‌ها هم رزولوشن بالایی دارند، کیفیت عکس‌های زوم بسیار خوبی را از این گوشی شاهد خواهیم بود.

شایعات قبلا گفته بودند که شیائومی قصد دارد از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ برای دوربین شیائومی ۱۲ استفاده کند. بعید نیست که این حسگر روی گوشی شیائومی ۱۲ اولترا قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید گوشی شیائومی

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که شرکت چینی ZTE که یکی از رقیب‌های شیائومی به حساب می‌آید، مدتی پیش گوشی Axon 30 Ultra را معرفی کرد. این گوشی از سه دوربین پشت با حسگر ۶۴ مگاپیکسلی و لنز ۳۵ میلی‌متری استفاده می‌کرد. گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا هم یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داشت. دوربینی که در کنار یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولتراواید قرار گرفته بود.

شایعات می‌گویند که گوشی شیائومی ۱۲ از صفحه نمایشی با پنل LTPO AMOLED بهره می‌برد. گفته شده نرخ نوسازی این صفحه نمایش از ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند. همچنین گفته شده که پرچم‌دار بعدی شیائومی با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۹۸ و رم‌های LPDDR5X راهی بازار خواهد شد. باید منتظر خبرهای بیشتر درباره این گوشی شیائومی بمانیم.

برای خرید گوشی شیائومی می‌توانید به سایت AGS کالا مراجعه کنید.