گوشی «زد تی ای نوبیا رد مجیک ۷ اس پرو سوپرنوا لردز موبایل ادیشن» رونمایی شد

گوشی «زد تی ای نوبیا رد مجیک ۷ اس پرو سوپرنوا لردز موبایل ادیشن» رونمایی شد:

نوبیا در همکاری با IGG مدل ویژه‌ای از گوشی Red Magic 7S Pro را معرفی کرده است که در ساخت آن از بازی موبایلی Lords Mobile الهام گرفته شده و نام کاملش به‌شکل غیرمنتظره‌ای طولانی است: ZTE Nubia Red Magic 7S Pro Supernova Lords Mobile Edition.

ZTE گفته است که تنها ۲۰۰ دستگاه از گوشی جدیدش را روانه‌ی بازار می‌کند. آمار نشان می‌دهد Lords Mobile بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، بنابراین یک نفر از هر یک میلیون نفر از مخاطبان بازی می‌توانند به گوشی ویژه‌ی ZTE دسترسی داشته باشند.

ZTE می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای تولید تعداد بیشتری از مدل ویژه‌ی رد مجیک ۷ اس پرو ندارد.

گوشی Red Magic 7S Pro در جعبه‌‌ای سفارشی با طرح بازی Lords Mobile عرضه می‌شود که افزون‌بر شارژر ۶۵ وات، کابل و قاب سیلیکونی، شامل گیفت‌کارتی به ارزش ۵۰ تا ۵۰۰ دلار برای بازی موردبحث است.

گوشی «زد تی ای نوبیا رد مجیک 7 اس پرو سوپرنوا لردز موبایل ادیشن» رونمایی شد  - زومیت

۵۰ نفری که قبل از بقیه گوشی را بخرند به قاب سفارشی ویژه‌ای دسترسی پیدا می‌کنند که به‌صورت اختصاصی توسط رد مجیک ساخته شده است. طراحی این قاب مبتنی‌بر بازی Lords Mobile نیست، اما ظاهر بسیار جذاب‌تری نسبت‌به قاب سیلیکونی دارد. صفحه‌ی آلومینیومی پشت این قاب به‌گونه‌ای طراحی شده است که با خنک‌کننده‌ی توربوی رد مجیک کار کند.

مدل سفارشی گوشی Red Magic 7S Pro صرفاً در کانفیگی با ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس قرار می‌گیرد. قیمت گوشی موردبحث ۹۰۰ دلار است. کانفیگی از مدل عادی Red Magic 7S Pro که با ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه شده بود نیز با همین قیمت دردسترس قرار گرفت.

رد مجیک ۷S پرو مجهز به نمایشگر ۶٫۸ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED و فن‌ خنک‌کننده‌ی داخلی و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

گوشی های سری Red Magic 7 رسما معرفی شدند: نسخه پرو با دوربین زیر نمایشگر و  شارژر ۱۶۵ وات - ترنجی