دو گوشی Mi 11T و Mi 11T Pro به‌زودی معرفی می‌شوند
دو گوشی Mi 11T و Mi 11T Pro به‌زودی معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی در اواخر شهریورماه یا اوایل مهر ماه قصد دارد از مدل T خانواده می ۱۱ رونمایی کند. این اتفاق سال گذشته برای Mi 10T هم رخ داد. براساس منابع خبری از کشور ویتام، گوشی Mi 11T Pro با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار می‌شود. همچنین این گوشی صفحه نمایشی از نوع OLED دارد که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

برای اطلاع از موجودی گوشی های شیائومی و مشخصات کامل آنها روی لینک روبرو کلیک کنید: قیمت گوشی شیائومی

باتری Mi 11T Pro نقظه قوت آن خواهد بود

براساس شایعات منتشر شده این گوشی شیائومی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با شارژر ۱۲۰ وات راهی بازار می‌شود. هنوز درباره مشخصات سخت‌افزاری دوربین این گوشی اطلاعاتی در دست نیست، اما گفته شده با قیمتی نزیک به ۶۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

گوشی شیائومی Mi 11T به جای اینکه با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۸۸ راهی بازار شود به یکی از تراشه‌های رده‌بالای دیمنسیتی مجهز شدده که احتمالا دیمنسیتی ۱۲۰۰ خواهد بود. شایعات می‌گویند که دوربین اصلی این گوشی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B دارد. یک دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی IMX355 هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در کنار این دوربین‌ها هم یک دوربین تله‌فوتو با امکان زوم سه‌برابر هم دیده می‌شود. هنوز درباره قیمت این گوشی اطلاعاتی در دست نیست و باید تا معرفی رسمی این گوشی منتظر بمانیم.

صفحه نمایش گوشی می ۱۱ تی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و نسبت تصویر آن هم ۲۰:۹ خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده این دو گوشی در تاریخ ۲۳ سپتامبر یا یک مهر ماه معرفی می‌شوند.

گوشی‌های سری Mi 11 از جمله محصولات محبوب شیائومی به حساب می‌آیند که در فروردین ماه سال ۱۴۰۰ معرفی و راهی بازار شدند. مدل‌های مختلف این گوشی‌ها با سخت‌افزار متفاوتی راهی بازار شدند و قیمت متفاوتی خواهند داشت. احتمالا سری T می ۱۱ قیمت مناسبی در ایران خواهند داشت.