S22
تصاویر جدید گوشی S22 نشان از حاشیه‌های بسیار کم و باریک‌تر شدن دارد

امروز تصاویر جدید گلکسی S22 منتشر شد که به تقییرات ظاهری این گوشی اشاره می‌کنند. در این عکس ها مشخص شده که هر سه مدل گوشی گلکسی S22 از صفحه نمایشی بزرگ و کشیده بهره می‌برند که تمام فضای روی صفحه نمایش را در بر گرفته است. حتی حاشیه‌های صفحه نمایش از صفحه نمایش گوشی گلکسی S21 هم کمتر شده و حتی روی لبه پایینی صفحه نمایش هم تقریبا هیچ حاشیه‌ای را مشاهده نمی‌کنید.

در کنار منتشر شدن تصاویر جدید گلکسیS22 ، حساب کاربری Ice Universe هم در توییتر اعلام کرد که تغییر ظاهر این گوشی‌ها باعث شده که نسبت صفحه نمایش به ۱۹.۳:۹ تغییر کند.

S22

تصاویر جدید گوشی S22 و ظاهر متفاوت

تغییر ظاهر گلکسیS22 می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد. البته به نظر می‌رسد که این گوشی سامسونگ کمی در قسمت ماژول دوربین برآمدگی بیشتری داشته باشد.

شایعات می‌گویند که گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از دوربینی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN5 استفاده می‌کند. گفته شده حسگر بزرگ‌تری در پشت گوشی قرار گرفته و به همین دلیل ظاهر این گوشی را هم تغییر داده است.

 

پیشنهاد مطالعه: ارزان‌ ترین گوشی ‌های ۵G

 

دوربین گلکسی S22 پلاس

بزرگ‌ترین تغییر ظاهری گلکسیS22 بیشتر در قسمت جلوی گوشی دیده می‌شود. حاشیه‌های بسیار کم صفحه نمایش سریعا نظر همه را به سمت خود جلب می‌کند. همچنین صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۹.۳:۹ باعث شده که این گوشی کمی کشیده‌تر از مدل‌های قبلی باشد.

در تصاویر جدید گلکسیS22 به رنگ‌های این گوشی هم اشاره شده است. این گوشی در رنگ‌های بیشتری در مقایسه با گلکسی S21 راهی بازار می‌شود.  با این حال مشخص نیست که تمام این رنگ‌ها در تمام منطقه‌های عرضه می‌شوند یا خیر.

 

قاب پشتی گلکسی S22

البته باریک‌تر شدن گلکسی S22 باعث شده که این گوشی ظرفیت باتری کمتری در مقایسه با مدل‌های قبلی داشته باشد.  شایعات می‌گویند که این گوشی‌ها در منطقه‌های مختلف با تراشه اگزینوس و اسنپ‌دراگون راهی بازار می‌شوند. گفته شده این گوشی‌ها شاید به پردازنده گرافیکی AMD مجهز شوند.

تصاویر جدید گلکسی S22 به رنگ‌های مختلف این گوشی اشاره می‌کنند