بهترین موزیک پلیر های آیفون

اپل اپلیکیشن موزیک پلیر پیش فرضی را در سیستم عامل iOS ارائه کرده است، اما حقیقت این است که اغلب کاربران چندان از این برنامه راضی نیستند و به دنبال نصب و استفاده از موزیک پلیر های ثانویه می‌روند. هم اکنون در اپ استور موزیک پلیر های متعددی موجودند که کاربران بنا به سلیقه خود قادر به دانلود آن ها خواهند بود.

در این بخش بهترین موزیک پلیرهای iOS را به شما معرفی می‌کنیم تا به کمک این برنامه‌ها بتوانید با گوشی آیفون‌تان از گوشی دادن به موسیقی لذت ببرید و قابلیت‌های جذاب و کاربردی نیز برای دسته‌بندی کردن آهنگ‌ها و تغییر صدای موزیک داشته باشید.

موزیک پلیر Cesium

موزیک پلیر های آیفون و آیپد - طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن موبایل

برنامه Cesium بدون تردید یکی از بهترین موزیک پلیر های آیفون و آیپد های اپل به شمار می‌رود که کاربران بسیار زیادی از آن استفاده می‌کنند و آمار دانلود و رضایت کاربران از آن شگفت انگیز کننده است. این برنامه به طور خودکار به کتابخانه موزیک ها (Music Library) دستگاه آی او اسی متصل خواهد شد، این اتصال شامل همگام سازی با آیکلود موزیک لایبرری (iCloud Music Library) هم می‌شود. سپس لیستی از موزیک های موجود نمایش داده می‌شوند و کاربر با راحتی با انتخاب آن ها می‌توانید دستور پخش هر یک را صادر کند. رابط کاربری موزیک پلیر Cesium بسیار عالی طراحی شده و شامل آپشن های مختلفی می‌شود. برای مثال اگر تمایل داشته باشید با غیرفعال کردن گزینه ای تحت عنوان Show iCloud Items می‌توانید بستری را ایجاد کنید که در برنامه Cesium فقط موزیک های ذخیره شده در حافظه آیفون نمایش داده شوند. متاسفانه برنامه مذکور به صورت رایگان عرضه نشده و برای دانلود آن باید هزینه ای در حدود ۲ دلار پرداخت شود.

Boom:موزیک پلیر

Boom Music Player MOD APK 2.7.0 (Premium Unlocked) for Android

برنامه Boom تقریبا با تمام موزیک پلیر های دیگر تفاوت دارد! رابط کاربری این برنامه کاملا منحصر به فرد است و گزینه هایی ک در آن ارائه شده‌اند با گزینه های یکه در هر موزیک پلیر دیگری دیده‌اید تفاوت دارند. موزیک پلیر Boom از یک اکولایزر قدرتمند بهره می‌برد و امکان تنظیم دقیق نحوه پخش صداهای زیر و بم و غیره را فراهم می‌کند. در محیط این برنامه کاربر می‌تواند تنظیماتی را برای ایجاد صدای سه بعدی در شرایط خاص اعمال کند و یا نوع هدفونی که از آن استفاده می‌کند را مشخص کند تا پخش موزیک با نوع هدفون وی سازگار شود و کیفیت صدا افزایش یابد. به صورت کلی اگر به دنبال یک موزیک پلیر قدرتمند و در عین حال خاص برای آیفون یا آیپدتان هستید، برنامه Boom یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان خواهد بود. این برنامه به صورت رایگان قابل دانلود است، اما برای دسترسی به برخی از ویژگی های خاص برنامه باید هزینه‌ای در حدود ۴.۵ دلار پرداخت شود.

برنامه VOX

بهترین اپلیکیشن های موزیک در iOS - تکنولایف

موزیک پلیر VOX به نوعی بهترین موزیک پلیر برای ایفون و ایپد به حساب می‌آید و دلیل آن نیز کاملا واضح است. اولا که این برنامه تقریبا از همه فرمت‌های موجود از جمله FLAC, APE, WAV, ALAC, MP3, WMA, OGG و دیگر موارد پشتیبانی می‌کند و ثانیا این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به iTunes music library، SoundCloud و Spotify دسترسی داشته باشید.

این برنامه همچنین به شما اجازه می‌دهد تا به بیشتر از ۳۰ هزار ایستگاه رادیویی گوش دهید. ظاهر این موزیک پلیر بسیار ساده و جذاب است و قطعا در طول استفاده از فضای موجود لذت خواهید برد.

این برنامه به طور کلی رایگان است و می‌توانید آن را از اپ استور دانلود کنید ولی برای دسترسی به برخی از قابلیت‌ها مثل دسترسی بینهایت به فضای ابری باید اشتراک ماهیانه تهیه کنید. در آخر بد نیست بدانید که این موزیک پلیر را به روی اپل واچ خود نیز می‌توانید داشته باشید و همین باعث می‌شود تا بتوانید این برنامه را بین دستگاه‌های مختلف خود داشته باشید و فقط از همین برنامه بهره ببرید.

موزیک پلیر Flacbox

10 بهترین برنامه پخش کننده موسیقی برای آیفون - لرن پارسی

این برنامه نیز از فرمت‌های مختلف موسیقی پشتیبانی می‌کند تا بدون دغدغه موزیک مورد نظر را پلی کنید. نکته خاص و قابل توجه موزیک پلیر Flacbox اما این است که اکولایزر حرفه‌ای دارد و به کمک باس بوستر آن می‌توانید باس آهنگ‌های در حال پخش را افزایش دهید. در واقع همین اکولایزر حرفه‌ای این برنامه آن را از بقیه رقبا متمایز کرده است.

شما می‌توانید موزیک‌های موجود در این برنامه را با موزیک‌های موجود در اکانت‌های خود همگام سازی کنید و همچنین در صورت متصل کردن فلش مموری از طریق این برنامه به موزیک‌های موجود به روی فلش مموری دسترسی داشته باشید.

این برنامه به صورت رایگان در اپ استور در دسترس قرار دارد و در صورت نیاز به قابلیت‌های بیشتر باید با پرداخت درون برنامه‌ای اشتراک ماهیانه برای این موزیک پلیر تهیه کنید.

موزیک پلیر jetAudio

 

اگر به دنبال یک موزیک پلیر باکیفیت، عالی، قدرتمند و در عین حال کاملا رایگان برای آیفون خود هستید، برنامه jetAudio یکی از بهترین گزینه های پیش رویتان محسوب می‌شود. این برنامه مجموعه ای از قابلیت ها و ویژگی های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. موزیک پلیر مذکور به صورت خودکار با کتابخانه موزیک های شما (موزیک های ذخیره شده در حافظه گوشی و آیکلود) همگام می‌شود و رابط کاربری بسیار زیبایی دارد. اکولایزر jetAudio کیفیت عملکرد عالی دارد و به بهترین شکل ممکن امکان شخصی سازی نحوه پخش موزیک را فراهم می‌کند. ویژگی های دیگری مثل ایجاد تایمر برای خاموش شدن خودکار پخش موزیک بعد از مدت زمان مورد نظرتان، اضافه کردن افکت های مختلف به موزیک های در حال پخش، ایجاد سرور و دسترسی بیسیم به موزیک های ذخیره شده در کامپیوتر و غیره همگی در برنامه jetAudio ارائه شده‌اند. همانطور که اشاره داشتیم این برنامه به صورت کاملا رایگان منتشر شده است.

موزیک پلیر Taptunes

بهترین موزیک پلیر های آیفون

متاسفانه موزیک پلیری که در این بخش معرفی می‌کنیم رایگان نیست و برای دانلود آن باید هزینه ای در حدود ۲ دلار پرداخت شود. اما این موزیک پلیر به قدری زیبا و با کیفیت است که بدون تردید می‌تواند یکی از بهترین موزیک پلیر های آیفون و آیپد های اپل به شمار آید. رابط کاربری برنامه Taptunes بسیار زیبا طراحی شده و عملکرد برنامه روان است. کاربر بنا به سلیقه شخصی خود می‌تواند نحوه نمایش آلبوم ها را در صفحه اصلی برنامه تغییر دهد. این موزیک پلیر از دستورات اشاره ای هم پشتیبانی به عمل می‌آورد و کاربر را مقدور می‌کند تا بدون نیاز به تعامل مستقیم با اپلیکیشن دستوراتی مثل اجرای موزیک بعدی، اجرای موزیک قبلی، توقف موزیک، کنترل صدا و غیره را اعمال کند.

دانلود منیجر Documents

زوم‌اپ: Documents؛ بهترین فایل منیجر iOS - زومیت

این برنامه همان طور که از نامش مشخص است بیشتر به عنوان یک فایل منیجر شناخته می‌شود تا یک دانلود منیجر ولی با داشتن امکانات بسیار خوب می‌تواند در نقش دانلود منیجر نیز برای شما ظاهر شود.

شما می‌توانید با مرورگر این برنامه فایل‌هایی از انواع فرمت‌های مختلف را دانلود و همچنین مشاهده کنید. یعنی در واقع از آنجایی که این برنامه هم دانلود منیجر است و هم فایل منیجر به شما کمک می‌کند تا هم برنامه‌ها را دانلود کنید و هم بلافاصله به کمک قابلیت‌های فایل منیجری Documents آن‌ها را باز کرده و مشاهده کنید.

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های این برنامه این است که می‌تواند فایل‌های آفیس را برای شما باز کرده و نمایش دهد.

موزیک پلیر Spotify

دانلود اسپاتیفای موزیک 2022 جدید Spotify 8.7.30.1221 اندروید | ایران اپ

فرقی نمی‌کند که برنامه دانلود موزیک را برای پخش آنلاین موسیقی بخواهید یا دانلود کردن آن و همچنین فرقی نمی‌کند که به دنبال موسیقی داخلی هستید یا موسیقی خارجی در هر صورت اسپاتیفای قطعا یکی از بهترین برنامه‌های موجود در جهان است.

این برنامه تنوع بسیار بسیار زیادی از آهنگ‌ها و آرتیست‌های مختلف دارد و شما می‌توانید در هر ژانری آهنگ مورد علاقه خود را در اسپاتیفای پیدا کنید. یکی از بهترین قابلیت‌های این برنامه این است که بعد از مدتی به طور کامل با سلیقه و سبک موسیقی شما آشنا شده و با توجه به همین موضوع آهنگ‌های جدیدی به شما پیشنهاد می‌دهد.

همچنین در این برنامه شما می‌توانید مثلا بخشی برای مطالعه پیدا کنید که آهنگ‌هایی بسیار آرامش بخش و مناسب را شامل می‌شود. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های مورد نظر را دانلود کرده و به صورت آفلاین درون خود برنامه به آن‌ها گوش دهید.

توجه داشته باشید که اسپاتیفای برای ۱۴ روز اول رایگان است و پس از آن باید برای استفاده اشتراک تهیه کنید. پیشنهاد می‌کنیم در صورت تمایل به خرید اشتراک این برنامه از سایت‌های معتبر داخلی اشتراک تهیه کرده و به دنیای بی نهایت موسیقی درون اسپاتیفای وارد شوید.

شما می‌توانید اسپاتیفای را از طریق اپ استور دانلود و نصب کنید. جالب است بدانید که حدود ۲۱ میلیون در اپ استور به اسپاتیفای نمره داده‌اند و با این وجود این برنامه توانسته نمره ۴.۸ از ۵ را به دست بیاورد و همین موضوع به خوبی نشان می‌دهد که اسپاتیفای تا چه حد موفق عمل کرده است.

برنامه Radio Javan

Radio Javan - برنامه‌ها در Google Play

 

بهترین برنامه موسیقی ایرانی که می‌توانید به کمک آن به موسیقی‌ خواننده‌های مختلف به صورت آنلاین گوش دهید و همچنین این آهنگ‌ها را دانلود کنید همین رادیو جوان است. این برنامه در اپ استور به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و نمره ۴.۸ از ۵ آن با توجه به حدود ۸۰۰ هزار رأی نشان دهنده موفقیت این برنامه ایرانی است.

در این برنامه شما به آهنگ‌های آرتیست‌های داخل و خارج کشور دسترسی خواهید داشت و می‌توانید به آهنگ‌های جدید و همچنین آهنگ‌های قدیمی گوش دهید. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب رادیو جوان میکس‌های مختلف آن است که به شما کمک می‌کند برای مناسبت‌های مختلف آهنگ‌های مناسب تهیه کنید.

در این برنامه می‌توانید آهنگ‌ها و موزیک ویدئوهای ترند شده را مشاهده کنید و با آرتیست‌های کمتر شناخته شده آشنا شوید. شما می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید ولی برای دسترسی به قابلیت‌های کامل این برنامه نیاز به تهیه اشتراک ماهیانه است.

موزیک پلیر Songbucket

بهترین موزیک پلیر های آیفون

شک نداشته باشید که برنامه Songbucket هم یکی از بهترین موزیک پلیر های آیفون و آیپدهای اپل به شمار می‌رود که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و دقیق طراحی شده و تم تیره برنامه بر زیبایی آن می‌افزاید. در برنامه Songbucket باکس یا محل کنترل موزیک در حال پخش همواره در بخش زیرین نمایشگر ارائه می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند از این بخش به کنترل موزیک های در حال پخش بپردازد. پس برنامه Songbucket را هم به عنوان یکی از بهترین موزیک پلیر های آیفون در خاطر داشته باشید.