بهترین تبلت های دانش آموزی
بهترین تبلت های دانش آموزی

همه‌گیری ویروس کرونا در سال‌‎های اخیر سبب شده است تا تبلت به یکی از ابزارهای اصلی در سیستم آموزشی تبدیل شود، از این رو بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان در صدد هستند تا برای انجام امور آموزشی خود یک تبلت مناسب تهیه کنند. انتخاب بهترین تبلت دانش‌آموزی کار آسانی نیست، در واقع فاکتورهای زیادی نظیر اندازه صفحه‌نمایش، قدرت پردازشی، قیمت و غیره هستند که باید به هنگام خرید بهترین تبلت برای دانش آموزان آن‌ها را در نظر بگیرد. با این حال فصل بازگشت به مدارس رو به آغاز است و اگر هنوز به دنبال یک تبلت دانش آموزی مناسب هستند ما برایتان لیستی از بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان را تهیه کرده‌ایم تا در صورت نیاز نگاهی به آنها بیندازید.

گاهاً در بستر وب کاربران می‌پرسند که تبلت دانش آموزی چیست؟ در حقیقت به تبلت‌های ارزان و مناسب برای دانش آموزان تبلت دانش آموزی می‌گویند و منظور از تبلت دانش‌آموزی، نوع خاصی از تبلت نیست. لیست قیمت تبلت سایت ما را برای آگاهی از دیگر گزینه های موجود بررسی کنید.

بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان

۱. سامسونگ گلکسی تب A7

 

تبلت

تبلت سامسونگ Tab A7 یکی از بهترین گزینه‌های است که می‌تواند در لیست بهترین تبلت دانش آموزی ما قرار بگیرد. سامسونگ گلکسی تب A7 به یک نمایشگر با اندازه ۱۰.۴ اینچ از نوع TFT مجهز شده است که می‌تواند وضوح تصویر ۲۰۰۰×۱۲۰۰ پیکسل را ارائه بدهد. پردازش‌های تبلت دانش آموزی ۱۰ اینچی سامسونگ توسط تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶۶۲ انجام می‌گیرد که با همراهی ۳ و ۴ گیگابایت رم می‌تواند به سادگی از پس بسیاری از پردازش‌ها برآید. گلکسی Tab A7 در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به فروش می‌رسد که می‌تواند فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم بیاورد. همانند دیگر تبلت‌های در Galaxy Tab A7 خبری از دوربین فوق‌العاده نیست و این دستگاه تنها به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است که می‌تواند عکس‌های قابل‌قبولی را به ثبت برساند. انرژی موردنیاز این دستگاه توسط یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A7

تراشهکوالکام اسنپدراگون ۶۶۲
پردازنده گرافیکیAdreno 610
تعداد سیم‌کارتتک سیم‌کارت
دوربین۸ مگاپیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۱۰، قابل ارتقاء به اندروید ۱۱
حافظه داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم۳ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد | microSDXC
باتری۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت

 

 

۲. سامسونگ گلکسی تب A8

Galaxy Tab A8 یکی دیگر از بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان است که ما تصمیم گرفتیم آن را لیست خود قرار دهیم. سامسونگ، گلکسی Tab A8 را با یک نمایشگر ۸.۰ اینچی از نوع TFT عرضه کرده است که می‌تواند تصاویر را با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل به نمایش دربیاورد. چیپ‌ست کوالکالم اسنپدارگون ۴۲۹ وظیفه پردازش اطلاعات را در این تبلت برعهده‌ دارد، همچنین همراهی ۲ و ۳ گیگابایت رم نیز سبب شده تا بتواند برنامه‌‌های مختلفی را به صورت هم‌زمان به اجرا دربیاورد بدون آنکه با افت سرعت یا کندی مواجه شود. سامسونگ تبلت خود را در دو نسخه با ظرفیت‌های ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به فروش می‌رساند که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌های مورد نیازتان فراهم می‌آورد. قاب پشتی گلکسی Tab A8 میزبان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز این تبلت سامسونگ را تأمین می‌کند که می‌تواند برای ساعت‌ها شارژدهی داشته باشد. جزئیات این تبلت دانش آموزی سامسونگ را در جدول زیر ببنید.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A8

تراشهکوالکام اسنپدراگون ۴۲۹
پردازنده گرافیکیAdreno 504
تعداد سیم‌کارتتک سیم‌کارت
دوربین۸ مگاپیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۹، قابل ارتقاء به اندروید ۱۱
حافظه داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم۲ و ۳ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد | microSDXC
باتری۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

 

 

۳. سامسونگ گلکسی تب A7 لایت

 

تبلت

سومین تبلت دانش آموزی سیم کارت خور ما نیز محصولی از شرکت سامسونگ است. سامسونگ در ساخت Galaxy Tab A7 Lite از یک نمایشگر ۸.۷ اینچی از نوع TFT استفاده کرده است که می‌تواند تصاویر را با وضوح تصویر ۱۳۴۰×۸۰۰ پیکسل به نمایش دربیاورد. تراشه مدیاتک Helio P22T به عنوان قلب تپنده گلکسی Tab A7 Lite در نظر گرفته شده است که با همراهی ۳ و ۴ گیگابایت رم می‌تواند به سادگی پردازش‌های نسبتاً سنگین را انجام دهد. گلکسی تب A7 لایت با دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. در این دستگاه یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین اصلی در نظر گرفته شده است که می‌تواند عکس‌های قابل قبولی را به ثبت برساند. انرژی مورد نیاز این تبلت دانش آموزی سامسونگ توسط یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات سامسونگ گلکسی تب A7 Lite

تراشهمدیاتک Helio P22T
پردازنده گرافیکیPowerVR GE8320
تعداد سیم‌کارتتک سیم‌کارت
دوربین۸ مگاپیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۱۱، One UI 3.1
حافظه داخلی۳۲ و ۶۴ گیگابایت
رم۳ و ۴ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد | microSDXC
باتری۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

 

 

۴. تبلت هوآوی مدیاپد T10

 

اما لیست تبلت دانش آموزی ما تنها به برند سامسونگ اختصاص ندارد و محصولات کمپانی‌های دیگر نظیر سامسونگ نیز در آن یافت می‌شوند. MatePad T10 محصولی از شرکت هوآوی است که می‌تواند در لیست بهترین و ارزانترین تبلت برای دانش آموزان قرار بگیرد. تبلت دانش آموزی ۱۰ اینچی هوآوی میزبان یک نمایشگر ۹.۷ اینچی است که وضوح تصویر ۱۲۸۰×۸۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. تراشه کایرین ۷۱۰A به عنوان مرکزپردازش‌های این تبلت در نظر گرفته شده است که با همراهی ۲ گیگابایت رم می‌تواند برنامه‌های مختلفی را اجرا کند. مدیاپد T10 با حافظه ۱۶ گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا مناسبی را برای ذخیره کردن فایل‌هایتان فراهم می‌آورد. قاب پشتی هوآوی مدیاپد T10 نیز محل قرارگیری یک دوربین ۵ مگاپیکسلی است که می‌تواند عکس‌های نسبتاً واضحی را به تصویر بکشد. این دستگاه از یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تغذیه می‌کند که می‌تواند برای مدت‌زمان زیادی شما را همراهی کند.

مشخصات هوآوی مدیاپد T10

تراشهکایرین ۷۱۰A
پردازنده گرافیکی
Mali G51 GPU
تعداد سیم‌کارتتک سیم‌کارت
دوربین۸ مگاپیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۱۱، One UI 3.1
حافظه داخلی۳۲ گیگابایت
رم۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد | microSDXC
باتری۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

 

 

۵. تبلت جی ال ایکس F8

 

GLX F8 یک تبلت دانش آموزی ایرانی است که با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده است. پردازش‌های این تبلت توسط یک پردازنده ۸ هسته‌ای انجام می‌شود که با همراهی ۲ گیگابایت رم می‌تواند قدرت پردازشی قابل قبولی را ارائه بدهد. تبلت جی پلاس با حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت به فروش می‌رسد که فضا کافی را برای ذخیره کردن فایل‌های مورد علاقه‌تان فراهم می‌آورد. همچنین یک دوربین با رزولوشن ۵ مگاپیکسل نیز وظیفه ثبت عکس را در این دستگاه بر عهده دارد. انرژی مورد نیاز این تبلت توسط یک باتری با ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت تأمین می‌شود که می‌تواند برای مدت‌ها شارژدهی داشته باشد.

مشخصات جی ال ایکس F8

تراشهSC9863A
پردازنده گرافیکی
 –
تعداد سیم‌کارتتک سیم‌کارت
دوربین۸ مگاپیکسل
سیستم‌عاملاندروید ۱۱، One UI 3.1
حافظه داخلی۱۶ و ۳۲ گیگابایت
رم۲ گیگابایت
امکان افزایش حافظه داخلی / نوع کارت حافظهدارد | microSDXC
باتری۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت

 

 

ما در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین تبلت‌های موجود در بازار را تهیه کنیم تا بتوانید با بررسی آن‌ها انتخاب بهتری داشته باشید. چنانچه شما محصولات مناسب‌تری را می‌شناسید حتماً در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید تا لیست خود اضافه کنیم.