بلومبرگ گزارش می‌دهد: تغییرات جالب توجه اپل واچ 7؛ بیشترین تغییرات در طراحی و نمایشگر
بلومبرگ گزارش می‌دهد: تغییرات جالب توجه اپل واچ ۷؛ بیشترین تغییرات در طراحی و نمایشگر

تنها چندین هفته تا رویداد رونمایی اپل از آیفون ۱۳ و اپل واچ ۷ باقی مانده است. پیش‌تر در مورد آیفون ۱۳ و پیش‌بینی‌های حول آن صحبت کرده‌ایم و حالا سراغ طراحی و تغییرات اپل واچ ۷ خواهیم رفت.

طبق گزارشی از هفته‌نامه بلومبرگ، اپل واچ ۷ به همراه نشانه‌هایی از زبان طراحی جدید اپل در صفجه‌نمایش، لبه‌ها و همچنین تکنولوژی جدید نمایشگر عرضه خواهد شد. همچنین این تغییرات ظاهری در طراحی، با تحولاتی در داخل این ساعت هوشمند نیز همراه خواهد بود که استفاده از تراشه جدید در صدر این تغییرات قرار می‌گیرد.

 

اپل واچ 7
رندرهایی از اپل واچ ۷

البته استفاده از پردازنده قدرت‌مندتر جزو سنت‌های هرساله اپل در معرفی ساعت‌های هوشمندش است، اما تغییرات ظاهری در طراحی آن‌ها موردی است که کمتر دیده شده بود. البته باید مواردی مانند رنگ‌بندی‌های تازه را استثنائاً فاکتور بگیریم. انتظار می‌رود در نگاه اول با یک صفحه‌نمایش تخت مواجه شویم که بخشی از تغییرات طراحی این اپل واچ  را شامل می‌شود. همچنین لبه‌ها و شاسی این ساعت هوشمند نیز باریک‌تر از همیشه خواهند بود.

تغییراتی غیر از طراحی اپل واچ ۷

گفته می‌شود اپل به دنبال امتحان رنگ جدیدی در رنگ‌بندی ساعت‌های هوشمند خود است که خبر خوبی برای اشخاصی با سلیقه‌ی خاص می‌تواند باشد. این رنگ جدید احتمالاً سبز خواهد بود و باید ببینیم که به مذاق طرفدران اپل خوش خواهد آمد یا خیر!

طراحی احتمالی آیفون ۱۳

چیزی که ما انتظار داریم این است که بلافاصه بعد از معرفی اپل واچ ، این ساعت هوشمند به عنوان بهترین اپل واچ تا بدین‌جا معرفی شود. درحالی‌که به نظر می‌رسد آیفون ۱۳ در کانون توجهات قرار گرفته است، اما از یاد نبرید که علاقه‌مندان به گجت‌های پوشیدنی برای رونمایی نسل جدید اپل واچ لحظه‌شماری می‌کنند.